طهایی به اندازه‌ای به مدیران بومی البرزی و جوانان این استان بی‌اعتماد است که حتی حاضر می‌شود، مدیران پروازی را هم تحمل کند و در مقابل عدم تمکین آنها به قانون اعتراضی نداشته باشد.
کد خبر: ۳۱۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 10 October 2016
به گزارش تابناک – البرز: حضور سید حمید طهایی به عنوان نماینده عالی دولت در استان البرز، در شرایطی اتفاق افتاد که تنش‌های سیاسی بسیاری در این استان به چشم می‌خورد.
بخش مهمی از تنش‌ها مربوط به نوع عملکرد مدیران دولت قبل بود و بخش دیگری نیز در زمان حضور سیدطاهر طاهری ایجاد شد.
به طور قطع دستاوردهای استانداری طهایی با سه استاندار قبلی در البرز قابل مقایسه نیست و وی و تیم مدیریت ارشد استان، خدمات خوبی به البرزی‌ها ارائه کرده‌اند.
ایجاد آرامش و فضای شاداب و همراه با امید در البرز، تلاش در جهت استفاده حداکثری از فضای پس از برجام و جذب سرمایه‌گذاری خارجی، رونق تولید، حمایت از صنایع بومی، احیای صنایع تعطیل و یا نیمه فعال از جمله این دستاوردها است.
اما نقاط منفی نیز در کارنامه طهایی دیده می‌َشود که مهمترین آن بی‌اعتنایی به مدیران جوان، با انگیزه، متخصص، متعهد و بومی استان البرز است.
طهایی به اندازه‌ای به مدیران بومی البرزی و جوانان این استان بی‌اعتماد است که حتی حاضر می‌شود، مدیران پروازی را هم تحمل کند و در مقابل عدم تمکین آنها به قانون اعتراضی نداشته باشد.
به طور قطع حق هر مدیری است که با نیروهای همراه خود کار کند، اما نه تا جایی که در البرز به عنوان جوان‌ترین استان کشور، نیروهای بازنشسته را به جوانان متخصص و با انگیزه و بومی استان ترجیح دهد.
در آخرین اقدام سیدحمید طهایی استاندار البرز حکم سرپرستی فرمانداری فردیس را برای حمید احدی صادر کرده است.
به نوشته پرتال رسمی فرمانداری فردیس، "حمید احدی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به ریاست ستاد بازرسی انتخابات استان مرکزی، نماینده وزیر کشور در هیات بازرسی استان آذربایجان غربی، مدیر کل سیاسی استان مرکزی، مدیر کل سیاسی، مدیر کل اتباع خارجی استان تهران و مدیر کل حراست استانداری تهران اشاره کرد."
اگر چه پرتال فرمانداری فردیس مدعی شده که احدی از مدیران کارآمد و با سابقه است، اما با جستجوی نام وی در اینترنت عکسی از وی به دست نمی‌آید.
احدی سابقه فرمانداری و همچنین مدیریت در استان البرز را ندارد و به طور قطع با مشکلات، نیازها،‌ کاستی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان آشنا نیست.
تاکنون پرسش‌های زیادی از استاندار البرز درباره علت بی‌اعتمادی وی به مدیران بومی البرز مطرح شده که وی هرگز به این پرسش‌ها پاسخ نداده است.
تنها یک بار گفته بود که البرز بخشی از تهران است.
البته به کار گیری افراد بازنشسته در صورت طی ضوابطی خاص جنبه قانونی به خود می‌گیرد و اعتراض از این جهت به استانداری البرز نیست، چرا که به احتمال فراوان این ضوابط در انتصاب احدی رعایت شده و انتقاد اصلی به عدم توجه لازم به نیروهای جوان و با انگیزه البرز است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
ممنون از اطلاع رسانی تون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
سلام چرا .... را نمیگین ادعای دلسوزی میکنه جز فتنه گر ۸۸ و اصلاح طلب بی ادبه
مدیر پایگاه حذف نام این مدیر توسط تابناک انجام شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
سلام ، زمانی که آقای احدی مدیرکل اطباء استانداری تهران بود، بنده در آن مقطع طی ماموریتی مشاور استاندار تهران و زمانی که مدیرکل حراست استانداری شدند، بطور مستقیم در معیت این مدیر لایق و مقتدر در حراست استانداری تهران و شهرداری کرج قرار داشتم ،آن ایام از بهترین دوران خدمت اینجانب محسوب میگردد. لذا فرض می دانم در موضوعه مطروحه چند مورد بیان نمایم : اولا زمانی که آقای احدی از مدیران استانداری تهران بودند ، فرمانداری ، شهرداری کرج و شهر های اقماری زیر مجموعه ی استانداری تهران بود و سابقه مدیریتی ایشان دقیقا شامل شهر کرج و فردیس نیز بوده است . دوما ایشان از پیشکسوتان فرمانده ی لشکر سید الشهدا ویژه کرج در دفاع مقدس هستند سوما ایشان سالها ساکن و بومی فردیس بوده و در میان گزینه های محتمل بیشترین سنخیت را با مسئولیت فرمانداری دارند و آخر ... اینکه چرا دولت حتی در سطح هیئت دولت ، از وجود وزیران بازنشسته استفاده می نماید، خود مورد سئوال و جای تعمق است !؟ و لیکن انصافا این انتصاب به مصلحت نزدیک تر بوده است، و چیزی از توانمندی ایشان کم نمی کند . و الحق از سایر انتصابات استاندار البرز شایسته تر می نماید و بسیارمغتنم و قابل دفاع است... هم رزم، همکار و ارادتمند برادر معزز احدی، یا علی مدد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار