شهردار کرج تاکید کرد
شهردار کرج بر رفع مشکلات ترافیکی در این کلانشهر تأکید کرد و گفت: رفع مشکلات ترافیکی در کلانشهر کرج در دستور کار است.
کد خبر: ۳۱۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 16 October 2016



علی ترکاشوند اظهار داشت: مشکل ترافیک در کلان‌شهر کرج به عنوان یکی از مهم‌ترین و معضلاتی است که باید هرچه سریع‌تر رفع شود.
وی با بیان اینکه با توجه به نرخ جمعیت در این شهرستان لازم است تا معضل ترافیک در آن هر چه سریع‌تر رفع شود، افزود: هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسؤولان وجود ترافیک‌های سنگین در برخی از ساعات روز است که متأسفانه انرژی و زمان زیادی را به هدر می‌دهد.
شهردار کرج با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی از جمله زوج و فرد کردن و محدودیت‌های ترافیکی در این کلان‌شهر انجام شد،‌ افزود: هیچ‌کدام از این طرح‌ها در درازمدت نمی‌تواند پاسخگو باشد.
ترکاشوند با اشاره به اینکه باید طرح‌های کارشناسی شده دقیقی را برای رفع معضل ترافیک در این کلان‌شهر انجام دهیم، خاطرنشان کرد: باید از طرح‌ها و اقدامات شهرهای موفق در این زمینه استفاده کنیم و به سمت رفع معضل ترافیک پیش برویم.
شهردار کرج با بیان اینکه یکی از دلایل بروز ترافیک‌ها کمبود پارکینگ است، افزود: نبود پارکینگ سبب می‌شود که صاحبان خودروها در هر مکانی اقدام به پارک کنند که همین امر ترافیک‌های سنگینی را ایجاد می‌کند.
ترکاشوند با بیان اینکه ساخت پارکینگ‌ها نیز باید به صورت ویژه در این شهرستان انجام شود، افزود: البته ساخت و احداث این مهم در دستور کار است که اولویت نیز با خیابان‌های شلوغ و پرتردد است.
*توسعه طرح‌های عمرانی در مناطق محروم                
وی در ادامه سخنان خود یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری را توسعه طرح‌های عمرانی عنوان کرد و بیان داشت: توسعه و پیشرفت کلان‌شهر کرج با ایجاد و احداث طرح‌های عمرانی امکان‌پذیر است، بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که طرح‌های عمرانی و خدماتی در این کلان‌شهر بیشتر شود.
شهردار کرج گفت: البته ایجاد این طرح‌ها با اولویت مناطق کم برخوردار و محروم است.
ترکاشوند با بیان اینکه شهرداران در مناطق مختلف باید کمبودها را در مناطق مختلف شهرداری شناسایی کنند افزود: در این راستا و با شناسایی نیازها و براساس اولویت‌ها خدمات در مناطق مختلف شهرداری به روز می‌شود.
وی همچنین بر توسعه فضاهای سبز نیز در این شهرستان تأکید کرد و گفت: توسعه فضاهای سبز یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان است و باید براساس اولویت‌ها این مهم در کرج ایجاد شود.
شهردار کرج حفظ فضای سبز را مهم خواند و بیان داشت: در این رابطه و برای حفظ فضاهای سبز مردم باید دقت داشته باشند و با استفاده صحیح از این فضاها و عدم تخریب آنها ما را در توسعه فضاهای سبز یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار