کد خبر: ۳۱۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 16 October 2016


مسئول سازمان بسیج مساجد استان البرز از برپایی موکب سپاه استان البرز با همکاری شهرداری کرج در کربلا در ایام اربعین خبر داد.

محمدیوسف کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در سطح مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های بسیج مساجد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح استان البرز است.

مسئول سازمان بسیج مساجد استان البرز با بیان اینکه برای چهارمین مرتبه بسیجیان مساجد در مراسم اجتماع شیرخوارگان حسینی حضور داشتند، افزود: بسیج مساجد مراسم «احلی من العسل» را در سطح استان البرز در 3 نقطه برگزار کرده است.

وی با اشاره به حضور گسترده ایستگاه‌های صلواتی در استان البرز، ادامه داد: در جلساتی قبل از آغاز ایام ماه محرم‌الحرام هشدارهای لازم در جهت برپایی ایستگاه‌های صلواتی و رعایت نکات ایمنی داده شده است.

کولیوند با بیان اینکه قبل از آغاز ماه محرم جلسات هماهنگی با هیئت‌های مذهبی، ائمه جماعات و هیئت امنا برگزار شده است، اظهار داشت: این جلسات در جهت برپایی هر چه با کیفیت‌تر عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) بوده است.

وی با اشاره به ایام اربعین سال جاری، گفت: سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با همکاری شهرداری کرج در ایام اربعین در کربلا موکبی برای اسکان زائران البرزی برپا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
mahdi
|
-
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
باتشکرازخادمین سپاه استان البرز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار