فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 376 کیلو و 750 گرم ماده مخدر تریاک که در پوشش بار خرما جاسازی شده بود و دستگیری سه سوداگر مرگ خبر داد .
کد خبر: ۳۱۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 17 October 2016
سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: در راستای اقدامات اطلاعاتی و فنی چند ماهه پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز مبنی بر فعالیت فردی در عرصه خرید و فروش و حمل و توزیع مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور به استان‌های تهران و البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.
وی گفت: با تشدید اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که نامبرده با همدستی یک نفر دیگر مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را خریداری کرده و در صدد انتقال آن با یک دستگاه خودروی کامیونت به استان‌های البرز و تهران هستند.
کامرانی صالح افزود: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محل تردد احتمالی و محورهای ورودی کاشان - قم اعزام شده و پس از چند ساعت کنترل خودروهای عبوری، خودرو مذکور را در کیلومتر 30 اتوبان قم - کاشان محدوده مجتمع مارال ستاره شناسایی و با هماهنگی‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، خودرو متوقف و راننده و دو نفر سرنشین آن دستگیر شدند .
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو مذکور که در پوشش بار خرما اقدام به حمل موادمخدر می‌کرد در قسمت پشت تاج کابین راننده، تعداد 38 بسته مواد مخدر تریاک به وزن 376 کیلو و 750 گرم با لفافه کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار