عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج:
فاطمه اسکندری عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: امکانات ورزشی موجود برای بانوان و دختران ساکن مرکز استان البرز کافی نیست و باید افزایش یابد.
کد خبر: ۳۱۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 20 October 2016
فاطمه اسکندری اظهار داشت: تمام کارشناسان و محققان و مسؤولانی که در این حوزه کار کرده‌اند، معتقد هستند که ورزش یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
وی افزود: در حال حاضر بلای خانمان‌سوز اعتیاد اکثر جوامع بشری را با خود درگیر کرده و کشورهای استکباری و غربی با سرمایه‌گذاری چند صد میلیارد دلاری، به طور مرتب برای گرفتار کردن نسل جوان ما به دام اعتیاد توطئه می‌کنند.
سرپرست هیأت‌ اسکیت استان البرز تصریح کرد: در چنین شرایطی ما باید از ابزارها و امکاناتی که در اختیار داریم، برای مصون‌ نگاه داشتن نسل جوان خود از دام‌های اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم.
اسکندری گفت: به طور قطع با سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش و هزینه کردن در این زمینه، می‌توانیم بخش مهمی از نوجوانان و جوانان خود را از گرفتار شدن در دام‌های مختلف مصون نگاه داریم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نیمی از جامعه ما را زنان و دختران تشکیل می‌دهند، بیان داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم و به ویژه بانوان در شهرستان کرج، این است که امکانات و زیرساخت‌های ورزشی لازم در اختیار آنها قرار نداشته و امکانات موجود به صورت عادلانه تقسیم نمی‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: این در حالی است که به دلیل تغییر در شیوه‌های زندگی و افزایش توطئه‌های دشمن در حوزه تهاجم و شبیخون فرهنگی، دختران ما به ویژه در سنین نوجوانی بیشتر در معرض خطر و آسیب قرار دارند.
اسکندری ادامه داد: مدیریت شهری کرج طی چهار سال اخیر تمرکز خوبی در حوزه توسعه امکانات ورزشی داشته است که اثرات مطلوب و دستاوردهای این تلاش‌ها را شاهد هستیم، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب به ویژه ایجاد امکانات ورزشی لازم برای زنان و دختران فاصله داریم.
وی تاکید کرد:‌ کرج نیازمند عزم جهادی در حوزه توسعه امکانات ورزشی به ویژه برای بانوان و دختران در مناطق محروم است و برای رسیدن به این هدف باید دستگاه‌های مختلف و نهادهای عمومی همراهی و تعامل لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار