سخنان عجیب معاون سیاسی استانداری البرز درباره سفر رئیس جمهوری
لازم است برای اثربخشی بهتر سفر رئیس جمهوری به استان البرز، بیش از آنکه به دنبال خلق حماسه ملی! باشیم، برای رفع مشکلات مردم چاره‌اندیشی کنیم.
کد خبر: ۳۱۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 23 October 2016
به گزارش تابناک – البرز: فتح‌الله حقیقی معاون جدید و غیر بومی سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز این روزها مشغول فراهم‌سازی سفر حسن روحانی به استان البرز است.
رئیس جمهوری تاکنون به البرز سفر نکرده و یکی از دلایل اصلی آن نبود پروژه‌های مهم و ملی برای افتتاح در سفر حسن روحانی است.
حقیقی در روزهای اخیر جلسات متعددی با اقشار مختلف برای آماده‌سازی این سفر برگزار کرده که یکی از این جلسات مربوط به نشست وی با فعالان عرصه صنعت و تولید استان البرز است.
 
 
خبر این نشست را پرتال رسمی اطلاع‌رسانی استانداری البرز منتشر و به نقل از معاون سیاسی استاندار نوشته است:‌ "حماسه ملی استقبال از رییس جمهوری در البرز رقم می خورد"
در گزارش فوق می‌خوانیم: "معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز استقبال از سفر رییس جمهوری در استان البرز به همت اقشار مختلف را خالق حماسه‌ای ملی در کشور دانست."
حقیقی در این نشست گفته است:‌ "انتظار می رود در سفر ریاست جمهوری حماسه استقبال را شاهد باشیم و بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در این زمینه پیشگام باشند."
به طور قطع سفر رئیس جمهوری و اعضای ارشد کابینه دولت به هر استانی، آثار بسیار خوبی برای آن منطقه خواهد داشت، چرا که دولت‌مردان از نزدیک با نیازها، مشکلات و کاستی‌ها آشنا شده و بهتر از گذشته می‌توانند برای رفع این نواقص برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
اما لازم است برای اثربخشی بهتر سفر رئیس جمهوری به استان البرز، بیش از آنکه به دنبال خلق حماسه ملی! باشیم، برای رفع مشکلات مردم چاره‌اندیشی کنیم.
از سوی دیگر درخواست از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای مشارکت در مراسم استقبال از رئیس جمهوری، ابهاماتی را در ذهن مردم ایجاد می‌کند که شاید مورد قبول شخص حسن روحانی نیز نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار