معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز تأکید کرد: همه اقشار باید در مراسم استقبال حضوری پر شور داشته باشند چرا که رییس جمهوری متعلق به همه مردم ایران است.
کد خبر: ۳۱۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 23 October 2016
عبادالله کامکار پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فعالان عرصه صنعت و تولید استان البرز درآستانه سفر ریاست جمهوری با اشاره به روز ملی صادرات گفت: از سهم صادرات ملی 5 درصد آن متعلق به البرز است و این خود مایه افتخار و بالندگی این استان در کشور به شمار می رود.
وی با اشاره به موفقیت های این استان در کسب رتبه های شاخص ملی در جذب سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: استان البرز در سالجاری موفق شده است تا رتبه رتبه نخست را در جذب سرمایه گذاری و اشتغالزایی کسب کند.
کامکار ادامه داد: تمامی این امتیازات به خودی خود بسترساز رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی است.
معاون استاندار ادامه داد: در دولت تدبیر و امید بخش عمده ای از اختیارات به بخش خصوصی واگذار شده است.
کامکار همچنین بیان کرد: به تأکید استاندارعلاوه بر تشکیل شورای اداری استان، شورای مدیران تولیدی استان نیز با هدف شناسایی موانع و مشکلات و گفتگو با فعالان این بخش در استان فعال شده است.
وی با اشاره به توفیقات دولت در رشد اقتصادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رشد اقتصادی کشور به 4 درصد رسیده است و این رقم ارتباط مستقیمی با نرخ رشد تورم داشته است.
معاون استاندار با دعوت فعالان اقتصادی برای حضور پرشور در مراسم استقبال؛ این گردهمایی را مایه اقتدار جمهوری اسلامی دانست و افزود: رییس جمهوری متعلق به همه مردم ایران است و تنها به گروه خاصی محدود نمی شود بنابراین انتظار می رود آحاد جامعه در این مراسم ملی حضور گسترده داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار