کد خبر: ۳۱۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 23 October 2016


رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور با بیان اینکه مسابقات ملی مهارت فرصت خوبی برای ارتقای توانمندی‌های داخلی است، گفت: برگزیدگان مسابقات "ملی مهارت" در مسابقات ابوظبی حضور می‌یابند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرج، محمدامین سازگارنژاد در مراسم افتتاحیه هفدهمین مسابقات ملی مهارت که عصر امروز در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزارشد با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت و تاثیر آن در ارتقای مهارت‌آموزی اظهار داشت: کارشناسان موجود در این مسابقات از شاخص‌ترین منابع انسانی کشور هستند.

معاون وزیر کار و رفاه امور اجتماعی با بیان اینکه مهارت‌آموزی فناپذیر نیست، افزود‌: سرمایه‌گذاری بر مهارت آموزی تجدیدپذیر است.

رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور با اشاره به اینکه نظام برنامه‌ریزی کشور باید نگاه ویژه‌ای به مسابقات ملی مهارت داشته باشد، گفت‌: با حمایت از این امر از حیثیت علمی و کاری دفاع می‌شود تا در مسابقات ابوظبی کار خوبی ارائه شود.

وی با بیان اینکه در پرداختن به مسابقات ورزشی و برخی توانمندی‌های اجتماعی از سوی رسانه حمایت و توجه بیشتری انجام می‌شود، افزود: اما مهارت آموزی مورد غفلت است و باید به آن توجه شود.

سازگارنژاد با اشاره به اینکه این مسابقات فرصت خوبی برای شناخت ارزش مهارت‌آموزی است، گفت: تا پاییز سال آینده توانمندی‌های خود برای شرکت در مسابقات بین‌المللی را ارتقا می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار