کد خبر: ۳۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 23 October 2016


معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی‌ و حرفه‌ای با اشاره به اینکه تعداد رشته‌های مسابقه ملی مهارت به ۲۹ رشته رسیده است گفت: ۴۹۲ نفر در این مسابقه شرکت می‌کنند که ۴۳۱ نفر از این شرکت کنندگان مرد و ۶۱ نفر زن هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرج،حمیدرضا ثابت‌نژاد در مراسم افتتاحیه هفدهمین مسابقات ملی مهارت در کرج که عصر امروز در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای موثر برای حضور مراکز تولیدی و صنعتی توجه به نخبگان است اظهار داشت : از این طریق می‌توان تولید دانش و مهارت کرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه در این امر نیاز به توسعه منابع انسانی است افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای از طریق توانمندسازی، نوآوری، کاهش ضایعات، کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ مهارت آموزشی توسعه و تقویت شود گفت: مسابقات ملی مهارت با شناسایی جوانان بستری برای تحقق این امر فراهم کرده است.

ثابت‌نژاد با بیان اینکه یکی از بسترها مسابقات ملی مهارت است ادامه داد: این مسابقه از اول آبان ماه آغاز و تا 5 آبان ماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد رشته‌های مسابقه ملی مهارت به 29 رشته رسیده است گفت: 492 نفر در این مسابقه شرکت می‌کنند که 431 نفر مرد و 61 نفر زن هستند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه این دوره مسابقات دارای چند ویژگی است افزود: در سال جاری 3 رشته به مسابقات ملی مهارت افزوده شده و 2 کارشناس آلمانی برای ارائه آموزش نیز حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار