کد خبر: ۳۱۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 23 October 2016


- مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از پیشگامی استان در مشارکت پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به اینکه البرز پس استان اصفهان رتبه دوم در مشارکت آزمون سراسری قرآن و عترت را دارد، اظهار کرد: مهلت نام نویسی اعضای موسسات قرآنی استان برای شرکت در این آزمون تا ٣٠ مهرماه بود که شش هزار و ٧٠٠ نفر موفق به نام نویسی شدند.

وی با بیان اینکه استان البرز سال گذشته با چهار هزار و ۶۰۰ شرکت کننده نیز رتبه دوم کشوری را داشت، گفت: در استان اصفهان حدود هشت هزار نفر برای شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کرده اند.

وی، خراسان رضوی را دارنده رتبه سوم در نام نویسی آزمون سراسری قرآن و عترت اعلام کرد و گفت: این آزمون در ١٨ رشته و چهار موضوع شامل حفظ، ترجمه، مفاهیم، تدبر در معارف قرآن و اهل بیت(ع) به صورت حضوری در روز بیستم آبان ماه برگزار خواهد شد.

حسینی کاشانی اضافه کرد: این آزمون در روز بیستم آبان ماه از ساعت هشت تا ١٠ صبح در رشته های حفظ و از ساعت ١٢-١٠ برای رشته های دیگر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، استان البرز دارای ١٠٩ موسسه فعال قرآنی است که ٨٩ درصد ورودی به آزمون های سراسری قرآن و عترت از طریق این موسسات انجام می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار