کد خبر: ۳۱۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 23 October 2016


در آستانه سفر هیئت دولت به استان البرز، منتخبان حوزه بانوان استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی پیش ازظهر شنبه در دیدار منتخبان حوزه بانوان استان که در آستانه سفر هیئت دولت انجام شد، با اشاره به اینکه عزت زنان جامعه باید حفظ و بسترهای حضور آنان فراهم شود، اظهار کرد: دولت از جایگاه بانوان حفاظت و حراست می کند حضور بانوان در حوزه های اجتماعی و سیاسی مهم است.

وی به حضور زنان توانمند در عرصه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی تاکید کرد و گفت: یکی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تکریم واقعی مردم است و بخشی از این مهم نیز با ارائه گزارش عملکرد مسئولان به مردم محقق می شود.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود رمز پیروزی را وحدت کلمه ملت و پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز دنیا به این باور رسیده است که جمهوری اسلامی را نمی تواند از هیچ دیپلماسی حذف کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز به اهمیت وحدت در کشور اشاره کرد و گفت: تداوم موفقیت در همه زمینه ها و حوزه ها در سایه وحدت محقق خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه همه اقشار جامعه باید برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی حضوری گسترده داشته باشند، گفت: دشمنان با تحریم ها صادرات ما را زمین گیر کردند ولی گام برداشتن در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات تروریستی و تهدیدات ضد امنیتی در کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی به حاشیه امنی در منطقه تبدیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر اینکه در این شرایط همه باید دولت را همراهی کنند، به نظام تحول سلامت اشاره کرد که زمینه ساز تحولات بزرگی در کشور شده است و گفت: در برنامه چهارم عملا ۶۵ درصد هزینه های درمانی از جیب مردم پرداخت می شد در حالی که امروز این رقم در شهرها ۶ درصد و در روستاها به ۳ درصد رسیده است.

حقیقی به اقدامات دولت در مهار تورم نیز اشاره کرد و با ارائه آماری در این زمینه گفت: در تیرماه سال ۹۲ نرخ تورم ۳۷.۵ درصد بود این رقم در سال ۹۳ به ۲۵ درصد کاهش رسید و در سال ۹۴ رقم ۱۵.۶ را تجربه کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز با تلاش دولت نرخ تورم به ۹.۵ درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: نرخ رشد اقتصادی در سال ۹۲ حدود ۵.۶ درصد بود که این مهم در سال ۹۳ به ۳ درصد و در سال جاری ۴.۴ درصد خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح ۳۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۶۳ میلیارد در البرز بودیم که بخشی از آن نیز در سفر هیئت دولت افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار