کد خبر: ۳۱۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 24 October 2016


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز بر مبارزه با قاچاق کالا و بهبود محیط کسب و کار در این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل فلاح ظهر امروز در جلسه شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان البرز اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مسیر توسعه و پیشرفت به درستی طی شود.

وی ادامه داد: در این راستا یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای تحقق اهداف مورد نظر انجام دهیم مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از این پدیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در ادامه با اشاره به نزدیک شدن سفر رئیس جمهور به استان البرز گفت: توجه به اصلاح برخی از قوانین و لزوم شفافیت مالی و مبارزه با قاچاق کالا از مهمترین اهداف این اداره کل است.

فلاح در بخشی دیگر از سخنان خود بر برگزاری آموزش‌های بورس توسط این اداره کل تأکید کرد و بیان داشت: دراین راستا این اداره کل در نظر دارد تا در بحث آموزش بورس، آموزش‌هایی را ارائه دهد.

به گفته وی در این راستا و به منظور همکاری‌های لازم برای تشکیل دوره‌های آموزشی بورس، تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز و اتاق بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز منعقد شده است.

در ادامه این نشست علیرضا نصرتی مدیر بورس و اوراق بهادار استان نیز طی سخنانی با بیان اینکه البرز نبود حمایت کافی از سرمایه‌گذاران و سهام‌داران استانی و نبود نظارت لازم بر بازار اولیه و ناشران اوراق بهادار استان از جمله چالش‌های این حوزه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار