کد خبر: ۳۱۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 24 October 2016


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: توسعه بسترها برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در البرز ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ عباداله کامکار ظهر امروز در نشست با فعالان عرصه تولید و صنعت استان البرز اظهار داشت: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در حوزه تولید و صنعت دارد و می‌تواند در توسعه و ارتقای اقتصاد نقش اساسی را داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راستا باید با حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع و مشکلات این واحدها به سمت اقتصاد و اشتغال بیشتر حرکت کرد.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه برای رشد و پیشرفت کشور باید اقتصاد کشور را با تحولات اساسی مواجه کنیم افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی و بازگزداندن واحدهای مشکل‌دار به چرخه تولید است.

کامکار بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌هایی که استان البرز در حوزه تولید و صنعت دارد می‌توانیم با توسعه تولید در ارتقای صادرات نیز اقدامات اساسی را انجام داده و به سمت شکوفایی اقتصاد پیش برویم.

وی با اشاره به اینکه استان البرز در صادرات به رشد خوبی دست پیدا کرده است خاطرنشان کرد: یکی دیگر از راهکارهای رسیدن به رشد و شکوفایی فراهم کردن بسترهای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این استان است.

معاون امور اقتصادی استاندار البرز با بیان اینکه هم اکنون این استان توانسته در جذب سرمایه‌گذاران اقدامات موثری را انجام دهد افزود: البته نباید به این میزان اکتفا کرد چرا که با توجه به وجود ظرفیت‌های مختلف در استان البرز باید بسترهای حضور سرمایه‌گذاران در این استان بیش از گذشته فراهم شود.

کامکار در بخشی دیگر از سخنان خود به توفیقات دولت در رشد اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: هم‌اکنون رشد اقتصادی کشور به چهار درصد رسیده است و این رقم ارتباط مستقیمی با نرخ رشد تورم داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار