کد خبر: ۳۱۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 24 October 2016


مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران در استان البرز برگزار می‌شود.

حسین فلاح نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران در استان البرز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآنی در بین کارگران و آشنا شدن بیشتر آنان با کلام خداوند از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی استان البرز تأکید کرد: در این راستا ثبت نام یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز در سال‌جاری آغاز شده است.

فلاح نژاد گفت: ثبت نام یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز که شامل کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و خانواده‌های تحت پوشش تأمین اجتماعی و بهزیستی استان البرز است اول تا 13 آبان ماه جاری آغاز شده است.

وی در خصوص رشته‌های مورد نظر جهت شرکت کنندگان در مسابقه قرآن خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات علاقمندان می‌توانند در هر یک از رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم قرآن کریم به رقابت بپردازند.

مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در خصوص شرایط ثبت نام تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام مشخصات خود اعم از نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره بیمه تامین اجتماعی خود و رشته مورد نظر جهت شرکت در مسابقه (قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم قرآن کریم) را به شماره تلفن 09128106775 پیامک نموده و یا از طریق تلگرام با شماره تلفن 09375058767 ارسال کنند.

وی به زمان دقیق اجرای این مسابقات اشاره‌ای نکرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌ها زمان دقیق این مسابقات به زودی اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار