کد خبر: ۳۱۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 24 October 2016


فرماندار شهرستان فردیس بر ضرورت آشنا شدن نسل امروز با دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فردیس، حمید احدی صبح امروز در حاشیه اعزام دانش‌آموزان پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نسل امروز باید به درستی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا باشد.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذشت از جان خود در جبهه‌ها حاضر شدند و با دفاع از کشور و آرمان‌های نظام اجازه ندادند که توطئه دشمنان علیه کشور عملیاتی شود.

فرماندار فردیس با بیان اینکه نسل امروز الگوهای بزرگی را چون شهدا و رزمندگان اسلام دارند، افزود: نوجوانان و جوانان امروز باید به درستی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا باشند و خود را موظف بر حفظ آرمان‌ها و اهداف آنان کنند.

احدی با اشاره با بیان اینکه رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس باید برای نسل امروز بیان شود،‌ تأکید کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی در جبهه‌ها حاضر شدند و از خاک و ناموس این کشور دفاع کردند.

وی تصریح کرد: اگر امروز به راحتی می‌توانیم به تحصیل و زندگی خود بپردازیم حاصل تلاش و از خودگذشتگی‌های مردانی است که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حاضر شدند و جان خود را برای دفاع از کشور فدا کردند.

فرماندار شهرستان فردیس با اشاره به اینکه برگزاری کاروان‌های راهیان نور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی می‌تواند گامی مهم در جهت آشنا شدن و مأنوس کردن نسل امروز با دوران دفاع مقدس باشد،‌ خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نوجوانان بسیاری برای دفاع از کشور در جبهه‌ها حاضر شدند و با وجود سن کم هیچ ترسی به دل نداشتند و شجاعانه و بدون هیچ هراسی به دفاع از کشور پرداختند.

احدی ادامه داد: اکنون نیز نوبت نوجوانان و جوانان امروز است تا ادامه دهنده راه شهدا باشند و در حفظ آرمان‌ها و اهداف آنان کوشاتر عمل کنند.

وی در ادامه به اعزام دانش‌آموزان پسر شهرستان فردیس به مناطق عملیاتی اشاره کرد و بیان داشت: اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی پسران این شهرستان به مناطق جنوب عملیاتی از ناحیه امام رضا (ع) فردیس آغاز شده است.

فرماندار فردیس گفت: در این راستا امروز 150 نفر از دانش‌آموزان پسر این شهرستان به مناطق علمیاتی جنوب اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار