کد خبر: ۳۱۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 24 October 2016


سرپرست هیئت کوهنوردی استان البرز گفت: هیئت کوهنوردی استان البرز جشنواره آدم برفی را به صورت همگانی در دهه فجر برگزار می‌کند.

یونس رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: 50 نفر از بانوان کشور به قله کهار و ناز به میزبانی استان البرز صعود کردند. انتخابات رئیس هیئت کوهنوردی در آبانماه امسال برگزار می‌شود و مهلت نام‌نویسی برای این مجمع از اول آبانماه تا 8 آبانماه سال ادامه دارد.

سرپرست هیئت کوهنوردی استان البرز با بیان اینکه 4 نفر از بانوان کوهنورد استان البرز تا 3 روز آینده برای مسابقات صعود سراسری کشوری به خراسان سفر می‌کنند، ادامه داد: در آذرماه امسال اردوی دیوارنوردی که ادامه اردوی سال 94 بوده است آغاز می‌شود. این اردو برای اعزام به یکی از قله‌های کشور هندوستان در سال 96 است.

وی تصریح کرد: هیئت کوهنوردی استان البرز جشنواره آدم برفی را به صورت همگانی در دهه فجر برگزار می‌کند.

رضاخانی با توجه به اینکه پیگیریهای لازم برای ایجاد قرارگاه در جاده چالوس انجام شده است گفت: جانمایی و منطقه این قرارگاه و محدوده آن از پل خواب و منطقه اطراف آن مشخص شده است.

وی با اشاره به ترمیم جان‌پناه‌ها در قله کهار و ناز گفت: امسال مشکل سرویس بهداشتی و آب این دو جان‌پناه در قله‌ها حل می‌شود.

سرپرست هیئت کوهنوردی استان البرز در ارتباط با برنامه آموزشی که در قالب کارگروه جست‌وجوی نجات است و به نام همیار کوهستان در منطقه عظمیه برگزار می‌شود، گفت: از آذرماه امسال روزهای جمعه آموزش‌های لازم برای افرادی که از این مسیر عبور می‌کنند و به کوهنوردی علاقه دارند داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار