کد خبر: ۳۱۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 24 October 2016


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز گفت: طی سه سال گذشته ۵۹ درصد رشته های کارشناسی جدید در مراکز علمی و کابردی البرز آموزش داده می شود که این مهم نقطه قوتی برای استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدصاحب سادات حسینی در مراسم افتتاح یکی از مراکز علمی و کاربردی استان البرز، که صبح دوشنبه برگزار شد، با بیان اینکه خوشبختانه آرامش خوبی در مراکز علمی کاربردی استان به وجود آمده است، اظهار کرد: شورای هم اندیشی برای بیان و رفع مسائل موجود مراکز در استان تشکیل شده که مثمر ثمر واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه خرد جمعی سرلوحه کار و فعالیت مدیران، اساتید و فعالان مراکز علمی کاربردی محسوب می شود، افزود: این مرکز جدید که امروز افتتاح می شود، برای پوشش علمی و آموزشی ۱۸۰ صنایع موجود در شهرک صنعتی سیمین دشت احداث و تنها مختص یک واحد نیست.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز خاطرنشان کرد: استان البرز از ظرفیت علمی و آموزشی بالایی برخوردار است که درصدد هستیم این مهم نمود بیشتری در جامعه پیدا کند.

وی با اعلام اینکه طی دو الی سه سال گذشته ۵۹ درصد رشته های کارشناسی جدید در استان البرز آموزش داده می شود که این امر نقطه قوتی برای منطقه محسوب می شود، گفت: ۴۷۳ طرح خاتمه یافته در سال گذشته ارائه داده شده که از این میزان ۹ طرح به ثمر نشسته است.

سادات حسینی با اعلام اینکه امید است بستر ارائه تسهیلات به دانشجویان دارای سازمان مردم نهاد فراهم شود، گفت: امید است بتوان این مهم را اجرایی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار