کد خبر: ۳۱۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 24 October 2016


رییس دانشگاه علمی کاربردی البرزگفت: طی سه سال گذشته 59 درصد رشته‌های کارشناسی مراکز علمی کاربردی البرز جدید شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه البرز، سیدصاحب سادات حسینی در مراسم افتتاح یکی از مراکز علمی و کاربردی استان البرزکه ظهر امروز برگزارشد، اظهارکرد: مراکز علمی کاربردی استان هم از لحاظ کیفیت آموزش و هم از لحاظ امکانات و تجهیزات در شرایط قابل قبولی قرار دارند.

وی ادامه داد: برای بررسی مشکلات مراکز علمی کاربردی و همچنین حل به موقع آنها شورای هم اندیشی در استان تشکیل شده که تا کنون نتایج مثبتی به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: در مراکز علمی کاربردی در همه سطوح از جمله اساتید ،مدیران و حتی دانشجویان استفاده از خرد جمعی حاکم است چراکه این امر همیشه نتایج مثبتی به همراه داشته است.

این مسئول با اشاره به ایجاد مرکز جدید در سیمین دشت توضیح داد: این مرکز برای پوشش علمی وآموزشی ۱۸۰ صنایع موجود در شهرک صنعتی سیمین دشت احداث ایجاد شده است .

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز خاطرنشان کرد:مراکز علمی کاربردی البرز از ظرفیت علمی و آموزشی بالایی برخوردارند می‌توانند پیوند محکمی بین دانش و مهارت برقرار کنند.

وی با اشاره به ارائه رشته‌های جدید در مراکز علمی کاربردی استان افزود: طی سه سال گذشته 59 درصد رشته‌های کارشناسی البرز جدید شده‌اند.

این مسئول درادامه به طرح‌های ارائه شده در سال‌گذشته اشاره‌کرد وگفت: سال گذشته 473 طرح توسط دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان به پایان رسیده که نه درصد آنها به مرحله تجاری سازی رسیده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار