کد خبر: ۳۱۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 24 October 2016


فرماندار کرج گفت: دانش‌آموزان برای تبدیل شدن به شهروند نمونه گام بردارند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، علی قنبرزمانی امروز(سوم آبان)، در مراسم برگزاری نوزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی البرز اظهار کرد: با راه اندازی شوراها ساختار تازه‌ای درجامعه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی شوراها زمینه مشارکت مردم در امور مختلف جامعه را فراهم کرد و مفهوم دموکراسی را به صورت عملی نمایان ساخته است.

زمانی با اشاره نقش ایجاد شوراهای دانش‌آموزی اظهارکرد: دانش آموزان با فعال شدن شوراهای دانش‌آموزی در مدارس از جایگاه مشارکتی در امور اجرایی مدارس برخوردارشده‌اند.

وی افزود: دانش‌آموزان با شرکت درانتخابات این شوراها با محور های مهم جامعه به ویژه مسائل اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی آشنایی پیدا می کنند.

وی با توصیه به دانش‌آموزان برای شرکت در درانتخابات شوراهای دانش آموزی گفت: دانش‌آموزان باید کسانی را به عنوان نماینده خود انتخاب کنندکه صبور و انتقاد پذیرباشند و روحیه تعامل و مشورت داشته باشند.

فرماندار کرج ابراز کرد: مسوولیت پذیری ، احترام به قانون و حقوق دیگران و توجه به ارزش های اسلامی و انقلابی از دیگر خصوصیات نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی است .

فرماندار ویژه کرج ادامه داد: دانش آموزان در شورای دانش‌آموزان باید با تحقیق و بهره مندی از نظر معلمان خود برای تبدیل شدن به یک شهروند نمونه گام بردارند.

زمانی گفت: در جامعه‌ای که شهروندانش به قانون اهمیت ندهند و در زندگی فردی و اجتماعی از رعایت کردن قوانین سر باز بزنند خسارات جبران ناپذیری ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار