کد خبر: ۳۱۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 24 October 2016


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز گفت: رشد و توسعه مراکز دانشگاهی در استان البرز ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدصاحب سادات حسینی ظهر امروز در مراسم افتتاح یکی از مراکز علمی کاربردی استان البرز اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیت در این استان و نیاز مردم به مراکز علمی لذا رشد مراکز دانشگاهی در استان البرز به عنوان یکی از نیازها است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تا با توسعه و افزایش رشته‌های مختلف تحصیلی در جذب بیشتر دانشجویان در این دانشگاه اقدامات اساسی را انجام دهیم.

رئیس مرکز علمی کاربردی استان البرز با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته 59 درصد رشته‌های کارشناسی جدید در مراکز علمی و کاربردی استان البرز آموزش داده می‌شود،‌ تأکید کرد: افزایش رشته‌ها و توسعه مراکز این دانشگاه نیز از مهمترین اولویت‌های ما است.

حسینی خاطرنشان کرد: رفع مسائل و مشکلات موجود باید با هم‌اندیشی و تلاش بیشتر مرتفع شود.

وی در ادامه سخنان خود به افتتاح مرکز علمی کاربردی اشاره کرد و افزود: این مرکز جدید به منظور پوشش علمی و آموزش بیش از 180 صنایع موجود در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج احداث شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان البرز تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان البرز لذا لازم است تا مراکز علمی کاربردی را با توسعه و رشد بیشتری همراه کنیم تا علاوه بر جذب بیشتر دانشجو بتوانیم در ارتقای سطح علمی استان نیز اقدامات مناسبی انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار