کد خبر: ۳۱۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 24 October 2016


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: توسعه و افزایش رشته‌های مهارتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدحسین امید ظهر امروز در مراسم افتتاح یکی از مراکز علمی و کاربردی استان البرز، اظهار داشت: افزایش مهارت‌ها در بین دانشجویان یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به درستی به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه درصدد افزایش رشته‌های مهارتی در این دانشگاه هستیم افزود: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده در نظر داریم 1000 رشته مهارتی را در دانشگا جامع علمی کاربردی بیفزاییم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تأکید کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه بالا است و در سال جاری در کل کشور یک میلیون و 800 هزار ظرفیت پذیرش دانشجو در کل کشور است.

امید با بیان اینکه از این میزان 800 هزار ظرفیت برای دانشگاه جامع علمی کاربردی بوده است خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های این دانشگاه بالا است و می‌تواند در پذیرش دانشجویان اقدامات مناسبی را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون برخی از کلاس‌های دانشگاه خالی مانده است افزود: سهم هر مرکز از دانشجویان 80 تا 100 هزار نفر است و این در حالی است که هم اکنون برخی از کلاس‌های درس در این دانشگاه خالی مانده است.

امید یکی از مهمترین برنامه‌های این دانشگاه را معرفی رشته‌های مهارتی عنوان کرد و گفت: در این راستا و با برنامه‌ریزی‌های اساسی در نظرداریم 1000 رشته مهارتی را به رشته‌های این دانشگاه بیفزاییم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت نیز در دستور کار این دانشگاه است،‌ اظهار داشت: با ارتقای کیفیت این دانشگاه‌ها می‌توانیم مسیر توسعه و پیشرفت را بهتر طی کنیم.

امید همچنین از سطح بندی مراکز در سطح کشور خبر داد و بیان داشت: در این راستا و بر اساس پیشنهادات ارائه شده مراکز علمی کاربردی و دانشجویان نیز مشمول کمک های دولتی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار