عضو کمیسیون عمران شورای شهر کرج مطرح کرد
مریم قهرمانی عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: سفر رئیس جمهوری به استان البرز باید منجر به تسریع در اجرای پروژه‌های ملی شود.
کد خبر: ۳۱۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 25 October 2016
مریم قهرمانی‌صارم اظهار داشت: سفرهای استانی مسؤولان ارشد کشور به ویژه رئیس جمهوری و اعضای ارشد کابینه، نقش بسیار مهمی در شناسایی مشکلات، کاستی‌ها، نیازها و توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل هر استان دارد.
وی افزود: زمانی که رئیس جمهوری و اعضای ارشد هیأت‌ دولت و کابینه به یک استان سفر می‌کنند، از نزدیک با مشکلات مردم و نیازهای آن منطقه آشنا شده و بهتر و بیشتر از گذشته می‌توانند برای توسعه و پیشرفت منطقه فوق برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر با اشاره به نزدیک بودن سفر حسن روحانی به استان البرز تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به زودی رئیس جمهوری و هیأت همراه میهمان مردم ولایی، انقلابی و با بصیرت استان البرز خواهند بود.
قهرمانی‌صارم گفت: باید مسؤولان ارشد استان در بخش‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی و مدیریت شهری، از این فرصت برای معرفی صحیح، علمی و کارشناسی شده مشکلات،‌ نیازها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها استفاده کنند.
وی بیان داشت:‌ در حال حاضر پروژه‌های کلان و ملی در استان البرز در حال اجرا بوده که در کنار منافع بسیاری که برای البرز و مردم این استان دارد، دارای اثرات ملی است.
عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج افزود: به عنوان نمونه امتداد آزادراه همت و اتصال آن به کرج، یکی از طرح‌های ملی است که بار ترافیکی بسیاری را از دوش آزادراه تهران – کرج و مردم استان البرز بر می‌دارد.
قهرمانی‌صارم ادامه داد: لازم است که مشخصات این پروژه و نیازهای آن به طور صحیح به اطلاع رئیس جمهوری رسانده شود و به طور قطع با تدبیر دولت شاهد تسریع در اجرای این پروژه خواهیم بود.
وی اظهار داشت: موضوع دیگر مربوط به ابرپروژه‌های بزرگراه شمالی و جنوبی کرج است که مدیریت شهری به صورت جهادی آن را آغاز کرده و برای تکمیل و بهره‌مندی از آنها نیازمند همراهی، تعامل، مشارکت و وحدت میان همه دستگاه‌ها به ویژه دوایر دولتی با مدیریت شهری هستیم.
نماینده مردم کرج در پارلمان شهری افزود: باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که سفر رئیس جمهوری و اعضای کابینه به البرز منجر به افزایش و تقویت همکاری دوایر دولتی با مدیریت شهری برای تکمیل این دو ابرپروژه چند هزار میلیاردی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار