کد خبر: ۳۱۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 25 October 2016
یادداشت از حسین امیدیان عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز
 
متاسفانه مطالب و سخنان ضد دینی و ضد ملی از وزیر بهداشت دولت در رسانه‌ها منتشر شده که نیازمند بررسی دقیق و ریشه‌یابی علت اصلی بیان چنین مطالب سخیفی است.
شاید در نگاه نخست تصور شود که این اظهارات سست، نیازی به توجه و پاسخگویی نداشته باشد، اما با اندکی دقت در می‌یابیم که هدف اصلی از بیان چنین مطالبی در دو محور مقابله دولت با جریان مقاومت و برخورد با ائمه جمعه نهفته است.
دولت یازدهم تمام تمرکز خود را برای انجام مذاکره با غربی‌ها قرار داد و در نهایت نیز حاضر به از دست دادن توانمندی‌ها و تولیدات هسته‌ای که با تلاش دانشمندان بومی و خون شهدای هسته‌ای کسب کرده بودیم، شد.
دولت بر خلاف آنچه که بیان می‌کند و آنچه که امیدوار بود، شکست سنگینی از مذاکرات هسته‌ای متحمل شد و ژنرال‌های خسته و فرتوت و بیگانه با آرمان‌های انقلابی دولت، نتوانستند تحریم‌های حداقلی وعده داده شده از سوی آمریکا را بردارند.
با این وجود دولت امروز به دنبال مذاکره و معامله بر سر توان موشکی کشور و همچنین مقاومت اسلامی بوده و این در حالی است که اخبار این حوزه را محرمانه می‌دانند.
دولت در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و حاضر به معامله در مورد مقاومت و توان موشکی کشور شده است، اما با واکنش قاطع مقام عظمای ولایت، ائمه جمعه، فرماندهان با بصیرت سپاه به عنوان پاسداران اصلی حراست از آرمان‌های اسلام و انقلاب روبه‌رو گردید.
به همین دلیل در دولت تقسیم‌بندی نانوشته کاری صورت گرفته و هر یک از اعضای کابینه حسن روحانی در یک حوزه وظیفه مقابله با ائمه جمعه، سیاست‌های کلان انقلاب اسلامی و دلسوزان و دوست‌داران و پاسداران انقلاب را بر عهده گرفته‌اند.
در این میان وزیر بهداشت که معلوم نیست از چه زمانی تخصص سیاسی و مذهبی را هم در کنار تخصص پزشکی کسب کرده، در این تقسیم‌بندی یک تنه وظیفه تمام اعضای کابینه را بر عهده گرفته است.
وزیر بهداشت با اظهارات سخیف خود سه مرکز اصلی مدافعان انقلاب اسلامی یعنی علما، ائمه جمعه و مدافعان حرم را هدف قرار داده است.
وزیر بهداشت در این اظهارات خود از یک سو مدعی است که نباید هر کسی در هر حوزه‌ای اظهار نظر کند و از سوی دیگر خود که پزشک و وزیر بهداشت است در حوزه‌های سیاسی و دینی و مذهبی و حتی نظامی سخن می‌گوید که البته اظهارات سخیف وی نشان دهنده سستی و بلاهت اندیشه او است.
همچنین وزیر بهداشت دولت حسن روحانی در این اظهارات یک واژه را به سخره گرفته و آنهم واژه سردار است، در ادبیات مردم ولایی و انقلابی ایران به افرادی سردار گفته می‌شود که جان خود را در راه دفاع از دین رسول‌الله به دست گرفته و با ایثار و شهادت از اسلام و انقلاب و ایران دفاع می‌کنند و به طور قطع استفاده از این واژه از روی غفلت انجام نشده و نشان دهنده طراحی پروژه‌ای جدید است.
البته تمام اظهارات وزیر بهداشت منفی نیست و نکات مثبتی هم به همراه دارد، چرا که تا امروز برخی از مردم و حتی افراد دلسوز تصور می‌کردند که راه آقای هاشمی از دولت جدا است و وی ویژگی‌های خوبی هم دارد، اما این اظهارات نشان داد که وزیر بهداشت نیز همچون دیگر اعضای کابینه به دنبال ضربه‌زدن به توانمندی دفاعی کشور و مقاومت اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار