کد خبر: ۳۱۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 25 October 2016


رئیس پلیس البرز در دیدار با خانواده شهدا گفت: اقتدار و موفقیت روز افزون کشور مرهون فداکاری های شهدا است.

به گزارش ایرنا ، ازپایگاه خبری پلیس البرز ، سرداربخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه ازخانواده های شهیدان ' پور اسفندیاری' و 'بهمن وند'دیدار و از آن ها دلجویی کرد.

شهید 'رسول بهمن وند' از سربازان ژاندارمری سابق بود که در تاریخ 21 تیرماه سال 70 در نهبندان از توابع استان زاهدان بر اثر درگیری با اشرار و اصابت گلوله به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار امامزاده محمد کرج به خاک سپرده شده است و شهید 'بهرام پور اسفندیاری' از سربازان ژاندارمری سابق بود که در تاریخ 27 شهریورماه سال 66در عملیات کربلای 5 در استان خوزستان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای مشکین دشت به خاک سپرده شد.

وی گفت : شهادت اوج فداکاری و از خود گذشتگی انسان در راه دفاع از ارزشها است چرا که شهیدان برترین مخلوقات خداوند هستند و به علت مقام والایشان و نثار جان خود در راه حق، همیشه در نزد خداوند عزیز می باشند.

وی خاطرنشان کرد : امنیت و پیشرفت حاکم در جامعه امروزی مرهون ایثارگری شهدا بوده و وظیفه همه ما است تا از خون شهدا پاسداری و با آرمان های والای آن عزیزان از دست رفته تجدید پیمان کنیم.

کامرانی صالح اظهار داشت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

درپایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خانواده این شهیدان والامقام تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار