کد خبر: ۳۱۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 25 October 2016


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز مردم را سرمایه های اصلی نظام و دولت دانست و گفت: دولت براین سرمایه اصلی تکیه دارد.

به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز سه شنبه درنشست منتخبان شورای اسلامی شهر و روستا البرز درآستانه سفر ریاست جمهوری افزود: امروز شوراها نهادهای مدنی برای دفاع دولت هستند و دولت تمام تلاش خود را برواگذاری اختیارات به این نهاد معطوف داشته است.

وی ادامه داد: امروز باید تلاش کرد آنچه خواسته مردم است تحویل آنان داد و دراین زمینه از هیچ نوع خدمتی دریغ نداشت .

وی خاطرنشان کرد: دولت در عمل به اثبات رسانده که همراه نهادهای مردمی شوراهای اسلامی است و از جایگاه آن ها دفاع می کند بنابراین دستگاه های اجرایی نیز با همراهی هرچه بیشتر با این نهاد آماده ارائه خدمات بیشتر به مردم شده اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: امروز با تشکیل اتاق فکر درتلاش هستیم تا هرچه بیشتر رضایت مردم را تامین کنیم و مشکلاتی مانند ترافیک دردست بررسی و تلاش هایی نیز صورت گرفته است .

حقیقی درادامه به بحث سفر ریاست جمهوری به استان البرز پرداخت و افزود: سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) باید از سوی دستگاه های اجرایی جدی گرفته شود و یکی از موارد قابل توجه دراین زمینه تکریم مردم است .

وی یاد آورشد: استقبال خوبی توسط اقشار مختلف در نشست هایی که درآستانه سفر رئیس جمهوری داشتیم شاهد بودیم و امروز با تبعیت از فرامین امام راحل (ره) مقام معظم رهبری و سیاست های دولت یازدهم درتلاش هستیم تا درسایه وحدت به توفیقات بیشتری دست یابیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار