کد خبر: ۳۱۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 25 October 2016


مدیرکل بازرسی، مدیریت و عملکرد امور حقوقی استانداری البرزسامد را تدبیر ویژه دولت برای تکریم هرچه بیشتر مردم خواند و گفت: یک هزارو 400 کاربر برای این شبکه ارتباط مردمی با دولت در استان البرز آماده ارائه خدمات شده اند .

به گزارش ایرنا،علی حاجیوند روز سه شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر و روستا استان البرز با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: این شبکه موجب شده تا زمینه ارتباط آسان با کمترین هزینه با رئیس جمهوری فراهم شود .

وی ادامه داد: مصوبه راه اندازی این شبکه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت در سال 92 مصوبه شورای عالی اداری بود که درساختارهای ملی و استانی مورد توجه قرار گرفت .

حاجیوند گفت: این شبکه دراستانها با نظارت مرکز ارتباطات رئیس جمهوری در زمینه ثبت نظرات، شکایات ،مطالبات ،انتقادات و پیشنهادات فعالیت دارد .

وی اضافه کرد: اکنون یک سایت به مساحت دو هزار و 500 مترمربع با فعالیت یک هزار و 400 کاربر دراین زمینه پیش بینی شده که آموزش های لازم را نیز دیده اند و از اقصی نقاط البرز بدون نیاز به حضور اقدامات موثر و روان در پرتو دولت الکترونیک انجام می شود.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی لازم دراین زمینه از طریق نصب بنر و بیلبورد در سطح استان البرز صورت گرفته است و رابطان دستگاه اجرایی و مدیران کارتابل دارند که دستگاه های اجرایی باید پیگیری های موثر را داشته باشند تا در ارزیابی ها با مشکل مواجه نشوند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار