کد خبر: ۳۱۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 25 October 2016


رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: جلوگیری از انتقال آب رودخانه کرج به تهران مهمترین مطالبه مردم از رئیس جمهور است.

محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، استان البرز به زودی میزبان رئیس جمهوری و اعضای عالی‌رتبه کابینه و هیأت دولت خواهد بود.

وی افزود: به طور قطع این سفر می‌تواند در کاهش مشکلات، برآورده شدن نیازها و رفع دغدغه‌های مردم موثر بوده و گامی مهم در توسعه و پیشرفت استان البرز به شمار آید.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند انجام کار کارشناسی دقیق و شناسایی صحیح مشکلات و نیازهای اصلی استان و انتقال آن به رئیس جمهوری و اعضای کابینه طی سفر به استان البرز است.

دادگو تبیین کرد: باید به‌طور دقیق در این حوزه اندیشیده شود و مسؤولان با نگاهی کارشناسی و بهره‌مندی از دیدگاه‌های خبرگان و کارشناسان، نیازهای اصلی و اولویت‌دار استان البرز و به ویژه کلانشهر کرج را احصاء و به اطلاع آقای روحانی برسانند.

وی بیان کرد: مدیریت شهری کرج نیز در این حوزه گام‌هایی را برداشته و مقرر شد که یکی از جلسات علنی و رسمی شورای اسلامی شهر کرج به طرح دیدگاه‌های اعضا و جمع‌بندی نظرات اعضا برای طرح در دیدار با رئیس جمهوری اختصاص یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در حال حاضر چند مشکل در استان البرز وجود دارد که بخشی از آنها ملی و بخشی از آنها مختص این استان بوده که به‌طور قطع مهمترین آنها مربوط به طرح انتقال آب رودخانه کرج به تهران است.

دادگو ادامه داد: متاسفانه این طرح بدون مطالعات کارشناسی در دستور کار قرار گرفته و در صورت اجرای نهایی آسیب جدی به محیط‌زیست، رودخانه کرج و جاده زیبای چالوس و باغات گسترده حاشیه این جاده و روستاها اطراف وارد می‌کند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین مطالبه مردم استان البرز از رئیس جمهوری، جلوگیری از اجرای طرح انتقال آب رودخانه کرج به تهران است و امیدواریم این طرح در سفر آقای روحانی از سوی مسؤولان به‌ درستی تشریح شده و دستور توقف آن اتخاذ گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار