کد خبر: ۳۱۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 25 October 2016


مسئول بسیج دانش‌آموزی استان البرز با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور از آبان‌ماه سال جاری آغاز شده است،‌ گفت: در مجموع ۲۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

سرهنگ یدالله لک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به آغاز اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی به سمت جنوب اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان به سمت مناطق جنگی از اول آبان‌ماه سال جاری آغاز شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان البرز با بیان اینکه در دوره نخست 4 اتوبوس دانش‌آموز به مناطق اعزام شده‌اند،‌ افزود: این اتوبوس‌ها شامل 180 دانش‌‌آموز است.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان پسر به اردوهای راهیان‌نور ادامه داد: از اول لغایت پایان آبان‌ ماه سال جاری دانش‌آموزان پسر البرزی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

لک با بیان اینکه دانش‌آموزان مقطع دبیرستان به این اردوها اعزام می‌شوند، بیان کرد: هر روز اعزام دانش‌آموزان به اردو انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان دختر،‌ گفت: اعزام دانش‌آموزان دختر از اوایل آذر ماه سال جدید آغاز و تا پایان ماه ادامه دارد.

لک با بیان اینکه در مجموع 25 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، اظهار داشت: بعد از دی ماه سال جاری در بهمن ما ه اعزام دانش‌آموزان دختر و در اسفند ماه اعزام دانش‌آموزان پسر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به همراه هر کاروان اعزامی عنصر فرهنگی، راوی، معلم و طلبه اعزام می‌شود،‌ گفت: به همراه هر اتوبوس یک امدادگر با هماهنگی هلال‌احمر استان، حضور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار