کد خبر: ۳۱۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 25 October 2016


موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی به عنوان بزرگترین موسسه تولید واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک خاورمیانه در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته تهران حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته با حضور موسسه رازی و 360 شرکت داخلی و 120 شرکت خارجی از کشورهایی مانند ترکیه، اتریش، چین، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، ایتالیا، دانمارک، هلند، آلمان، برزیل، استرالیا، هند، کره، مجارستان، تایوان، رومانی، آرژانتین و ژاپن از 6 تا 9 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

موسسه رازی در تمام ادوار برگزاری این نمایشگاه به عنوان بزرگترین و قدیمی‌ترین مرکز تولید واکسن‌های دام و طیور و فرآورده‌های بیولوژیک در کشور و خاورمیانه حضور داشته است.

امسال نیز در غرفه‌ای به وسعت 200 متر ضمن معرفی گوشه‌ای از دستاوردهای خود در حوزه‌های تولیدی و پژوهشی در حدود یک قرن فعالیت، با فعالان بخش‌های مختلف این صنعت تعامل برقرار خواهد کرد.

همچنین کارشناسان، متخصصان و اعضای هیأت علمی طی روزهای برگزاری، با حضور در غرفه پذیرای متخصصان و بازدیدکنندگان بوده و به سئوالات آنان پاسخ خواهند داد.

معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای متخصصان کشور در حوزه‌های مختلف در راستای افزایش سطح مبادلات تجاری و بازرگانی، توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه‌ها، اشتغال و کارآفرینی،ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان از اهداف برپایی این نمایشگاه اعلام شده است.

این نمایشگاه از 6 تا 9 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

بازدیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنعت دام و طیور می‌توانند از غرفه موسسه 'رازی' واقع در سالن میلاد، طبقه همکف بازدید به عمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار