کد خبر: ۳۱۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 25 October 2016


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر ضرورت ایجاد بسترهای اشتغال در استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل خلیلی عصر امروز در حاشیه نشست با کارگران استان البرز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکلات کارگران باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مسؤولان باشد.

وی با اشاره به وجود شهرک‌های صنعتی و تولیدی در استان البرز و وجود جمعیت کارگری در این استان خاطرنشان کرد: در این راستا توجه به رفع مشکلات جامعه کارگری باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید کارگرانی که در واحدهای مختلف مشغول به کار هستند بیمه باشند و شرایط کاری مناسبی نیز داشته باشند افزود: حمایت از کارگران و توجه به وضعیت آنان باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مسؤولان باشد.

خلیلی داشتن بیمه کارگران را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: در دولت یازدهم 40 هزار البرزی از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه ‌یکی از مهمترین دلایل رشد مهاجرت در استان البرز دستیابی به شغل است، ‌افزود: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی و تولیدی در این استان لذا بسیاری از افراد با آرزوی اینکه در این واحدها مشغول به کار شوند به این استان سفر می‌کنند.

مدیرکل تعاون استان البرز با اشاره به اینکه جامعه کارگری، قشری کم توقع هستند خاطرنشان کرد: لذا باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسیر توسعه خدمات‌رسانی به این قشر را افزایش داده و تحولات لازم را برای رشد و پیشرفت آنان در نظر بگیریم.

خلیلی تصریح کرد: باید بسترهای ایجاد اشتغال را در استان البرز فراهم کنیم تا بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیز مرتفع شود.

وی با بیان اینکه با اشاره به اینکه برخی از کارگران مشغول به کار دراین استان فاقد بیمه هستند تأکید کرد: وضعیت اشتغال دراین استان خوب است اما با توجه به رشد جمعیت کافی نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار