نکته جالب توجه این بود که انتصاب فرشاد جعفر پور ایروانی بدون هماهنگی با استاندار البرز انجام شده بود و به همین دلیل در جلسات شورای اداری از وی دعوت به عمل نمی‌آمد.
کد خبر: ۳۱۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 29 October 2016
به گزارش تابناک – البرز: در دولت محمود احمدی نژاد یک اتفاق نادر رخ داد که انتقادهای بسیاری را به همراه داشت.
در آن دوره منوچهر متکی وزیر وقت امور خارجه، هنگامی که در ماموریت بود و در حین مذاکره با مسئولان ارشد کشور سنگال از عزل خود مطلع شد.
احمدی نژاد بعدها چند بار این شیوه تغییر مدیران را توجیه کرد، اما نامی ماندگار برای تغییراتی از این دست بر جای نهاد که به تغییرات سنگالی معروف شد.
این اتفاق در البرز هم تکرار شد و تابناک البرز در تاریخ  چهارشنبه 4 شهریور 94 طی گزارشی این شیوه تغییر را افشا کرد و نوشت: در حالی که صدها هزار زائر بیت الله الحرام از سراسر دنیا برای انجام مناسک معنوی حج راهی سرزمین وحی هستند و به نوعی پرکارترین روزهای سازمان حج و زیارت در سراسر کشور است، در البرز خبر تغییر مدیر حج و زیارت این استان به گوش می رسد.
این خبر را روابط عمومی سازمان حج و زیارت البرز تایید و اعلام کرد که فرشاد جعفر پور ایروانی با حکم رئیس سازمان حج و زیارت به سمت مدیر حج و زیارت استان البرز منصوب شد.
در آن زمان خبرنگار تابناک مطلع شده بود که حسینی مدیر سابق حج و زیارت البرز که از کار برکنار شده، در سفر معنوی حج به سر می‌برده است و در حقیقت مشغول هماهنگی برای خدمت رسانی به زائران البرزی در سرزمین وحی است.
نکته جالب توجه این بود که انتصاب فرشاد جعفر پور ایروانی بدون هماهنگی با استاندار البرز انجام شده بود و به همین دلیل در جلسات شورای اداری از وی دعوت به عمل نمی‌آمد.
حال پس از یک سال از این عزل و نصب‌ها، امروز فرشاد جعفر پور ایروانی از سمت خود تودیع و به جای وی عباس دمیرچی منصوب شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار