کد خبر: ۳۲۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 30 October 2016


مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به نرخ رشد جمعیتی بالا در این استان گفت: زیر ساخت ها برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگران استان کافی نیست.

به گزارش ایرنا، داود مدیرفلاح روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با بیان اینکه حدود سه سال پیش در همین سالن این ماموریت را به رغم میل باطنی پذیرفتم، افزود: دراین مدت سعی کردم سرباز خوبی باشم و دراین مدت دراین سربازی کم نگذاشتم.

وی افزود: آن روز گفتم البرزبه اندازه اسمش بزرگ نیست و زیرساخت ندارد و امکاناتش از خیلی از استان ها کمتر است به طوریکه هنوز یک کلینیک درمانی نداریم و سرعت رشد مهاجرت وحشتناک است به طوریکه برنامه ریزی ها را تحت الشعاع قرار می دهد.

مدیرفلاح با بیان اینکه نرخ رشد دانش آموز در کشور 1.1 و در البرز 8.7 است، اضافه کرد: این رشد چند برابر دیگر استان ها است و متراکم ترین استان از لحاظ جمعیت است که باید سرعت رشد زیرساخت ها چند برابر دیگر مناطق باشد.

وی گفت: خدمت به خانواده شهدا سخت ترین کارهاست زیرا بهترین داشته هایشان را داده اند برای همین باید بهترین خدمات را به آن ها بدهیم و در این سه سال پای کار آمدیم تا نگاه ها را عوض کنیم و دنبال حاشیه نباشیم تا به اهدافمان برسیم.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان داشت: در حوزه زیرساختی سعی کردیم به نتایجی برسیم که نتیجه آن چند کار اولی بود و مهم تر از همه ی آن ها برنامه توسعه پنج ساله استان بسته شد که می دانیم در هر شهرستان در این حوزه باید چه کنیم.

وی ادامه داد: قریب به 50 درصد کارها را پیش برده ایم و امیدوارم از همین ظرفیت استفاده تا برنامه ها طبق نقشه راه به سرانجام برسد.

مدیرفلاح بزرگترین مشکل در این استان را نبود یک بزرگتر دانست و افزود: کسی که زیرپرچمش حرکت کنیم و کارها را انسجام ببخشیم که در سال 92 با انتصاب امام جمعه کرج از سوی مقام معظم رهبری این مشکل رفع شد و وظیفه ما تبعیت از رهبری است که اگر نکنیم همان مثال کوفیان بر ما مترتب می شود زیرا این جا یک شهر چند قومیتی است و کار سخت است.

تهیه اطلس ایثار و شهادت، طراحی و چاپ کتاب امامزادگان عشق برای اولین بار در کشور، طراحی و اجرای مراقبت های ویژه روزانه ویژه والدین شهدا و جانبازان، تدوین کتاب ایثار و شهادت، بازسازی استخر یادآوران و باغ تفریحی عرفان، تاسیس بنیاد شهرستان طالقان و فردیس از جمله دستاوردهای سه ساله مدیرفلاح در البرز است.

همچنین تولید برنامه ی تلویزیونی با شهیدان، طراحی سایت مجازی زیارت شهدا برای اولین بار در کشور، طراحی دیدار مسئولین استان با خانواده شهدا و جانبازان، ساماندهی گلزار شهدای استان و... از دیگر فعالیت های مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در کارنامه سه ساله اش در البرز است.

در این آیین از خدمات داود مدیرفلاح قدردانی و ابراهیم طاهر نژاد که قبل از این به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان گیلان خدمت می کرد به این سمت در استان البرز منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار