کد خبر: ۳۲۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 30 October 2016


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: اعزام دانش آموزان این ناحیه با شعار شهیدان اسوه مقاومت و ولایت مداری به سفر معنوی - آموزشی راهیان نور آغاز شد.

فرزاد شعبانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر ساله این سفر پربار در قالب کاروان های راهیان نور برای دانش آموزان برنامه ریزی می شود تا دانش آموزان با فلسفه ایثار، شهادت طلبی و عشق به خاک پر گوهر ایران از نزدیک آشنا شوند.

وی اظهارکرد: سفر راهیان نور برای دانش آموزان آموزه های مختلفی از جمله تقویت روحیه دینی، مسوولیت پذیری ، خودباوری و تلاش در سنگر علم و دانش به منظور رشد و آبادانی کشور را به همراه دارد.

وی به تاثیر گذاری این سفر معنوی در عملکرد رفتاری ، گفتاری ، بینش و تفکری دانش آموزان اشاره کرد و یادآور شد: کارشناسان در این سفر در زمینه علوم تربیتی نیز برای دانش آموزان نکات آموزنده مهارت های زندگی را دو بخش فردی- اجتماعی بیان می کنند که برای دانش آموزان تاثیرگذار است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: در این سفر دانش آموزان با مفهوم مستقل شدن ، آفت های دینی ، آسیب های اجتماعی ، وظایف ملت ایران در مقایل پاسداشت از ارزش های دینی و انقلابی و انس گرفتن با کتاب قرآن کریم نیز در نشست های آموزشی - تربیتی که در سفر برای آنها برگزار می شود آشنا می شوند.

شعبانی گفت: در قالب کاروان های راهیان نور در سال تحصیلی 96-95 از مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج یک هزار و 100 دانش آموز دختر و پسر اعزام می شوند.

وی در ادامه به آغاز اعزام دانش آموزان پسر از امروز تا پایان آبان ماه در ناحیه یک کرج پرداخت و اظهار کرد: دانش آموزان دختر نیز در آذر ماه به سفر معنوی راهیان نور می روند.

به گفته وی : دانش آموزان در این سفر به یادماندنی بار دیگر با امام ، شهدا و ولایت میثاق می بندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار