کد خبر: ۳۲۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 30 October 2016


معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام پویایی موسسه رازی را مصداق بارزی از تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: شعبه های موسسه رازی در خارج کشور نیز ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا از موسسه رازی، حسن رکنی روز شنبه در جریان بازدید از غرفه موسسه رازی در نمایشگاه دام و طیور تهران، افزود: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با ایجاد شعبه هایی در خارج کشور، می تواند حضور خود را در کشورهای منطقه پر رنگ کند.

وی یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی را حمایت جدی از حوزه های دارای قابلیت پویایی عنوان و اظهار کرد: موسسه رازی با فعالیت های تولیدی به ویژه تحقیقاتی، همواره برای کشور حائز اهمیت بوده است.

وی گفت: این موسسه از گذشته به عنوان پیشقراول صنعت واکسن سازی در کشورمان مطرح بوده و امروز نیز با انجام تحقیقات پیوسته و ارائه بسته های علمی مستمر متناسب با نیاز روز جایگاهی ویژه دارد.

رکنی بر لزوم توسعه موسسه رازی در کشورهای منطقه اشاره کرد و یادآور شد: براساس برنامه ها پیش بینی می کنیم این موسسه علاوه بر داخل کشور، شعبه هایی در خارج کشور داشته باشد و حضور خود را به ویژه در کشورهای منطقه پر رنگ کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: کمک به پویایی و اثرگذاری گسترده تر موسسه رازی یکی از مصادیق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: با توجه به کیفیت خدماتی که موسسه رازی ارائه می دهد می تواند حضور برجسته خود را کماکان حفظ کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار