کد خبر: ۳۲۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 30 October 2016


معاون امور عمرانی استاندار البرز بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هیربد معصومی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی در استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در استان البرز انجام داد توسعه پروژه‌های عمرانی در این استان است که باید براساس اولویت‌ها و نیازها این مهم محقق شود.

وی ادامه داد: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که محرومیت‌ها در این استان مرتفع شده و به سمت توسعه و آبادانی پیش برویم.

معاون عمرانی استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه باید نیازهای استان در بخش ایجاد و احداث پروژه‌های عمرانی را شناسایی کنیم خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک بودن سفر رئیس جمهور به استان البرز لذا باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین اعتبارات پروژه‌های نیمه‌تمام ملی در این استان انجام شود.

معصومی تأکید کرد: براین اساس یکی از مهمترین راهکارها برای پیش رفتن به سمت توسعه و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است تا بتوانیم اثربخشی مناسبی را در حوزه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این استان شاهد باشیم.

وی در ادامه سخنان خود بر تلاش به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان البرز تأکید کرد و بیان داشت: هم اکنون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور 614 میلیارد تومان از یک هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهادی پذیرش شده است.

به گفته معاون عمرانی استاندار البرز در این راستا و با تأمین اعتبارات در نظر داریم تا هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسد.

معصومی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها از جمله احداث هتل در بستر رودخانه هستند،‌ گفت: باید این مهم نیز مدنظر قرار گیرد و مانع از تخریب محیط زیست شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار