کد خبر: ۳۲۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 30 October 2016


مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: توسعه خدمات به ایثارگران مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داود مدیرفلاح ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید انجام دهیم توجه به رفع نیازهای ایثارگران است لذا باید زیرساخت‌های اساسی در این زمینه در استان البرز انجام شود.

وی ادامه داد: هم اکنون میزان زیرساخت‌های ایجاد شده برای خدمات‌رسانی به ایثارگران کافی نیست و لازم است تا اقدامات و تمهیدات لازم برای این مهم صورت گیرد.

این مسؤول با تأکید بر اینکه در زمان تصدی خود تمام تلاش را برای توسعه خدمات‌رسانی به ایثارگران در این استان انجام دادم افزود: اما متأسفانه نبود زیرساخت‌ها مانع از عملیاتی شدن برخی از اهداف و طرح‌ها شد.

مدیرفلاح در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه استان البرز استانی مهاجرپذیر است خاطرنشان کرد: این رشد جمعیت و سرعت بالای مهاجرت‌ها در این استان سبب می‌شود برخی از اقدامات به خوبی پیش نرود.

وی تأکید کرد: تراکم جمعیت در این استان می‌طلبد تا زیرساخت‌های اساسی در البرز به صورت اساسی صورت گیرد لذا مسؤولان باید با نگاه ویژه‌ای خدمات را در استان البرز ارتقا دهند.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های استان البرز در مسیر توسعه خدمات استفاده کرد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

مدیرفلاح در ادامه سخنان خود به اقدامات انجام شده این اداره کل اشاره کرد و بیان داشت: تهیه اطلس ایثار و شهادت، طراحی و چاپ کتاب امامزادگان عشق برای نخستین بار در کشور، طراحی و اجرای مراقبت‌های ویژه روزانه ویژه والدین شهدا و جانبازان، تدوین کتاب ایثار و شهادت، بازسازی استخر یادآوران و باغ تفریحی عرفان، تاسیس بنیاد شهرستان طالقان و فردیس از جمله دستاوردهای ین اداره کل در زمان تصدی بود.

وی همچنین به تولید برنامه تلویزیونی با شهیدان، طراحی سایت مجازی زیارت شهدا برای اولین بار در کشور، طراحی دیدار مسؤولان استان با خانواده شهدا و جانبازان، ساماندهی گلزار شهدای استان و... از دیگر فعالیت‌های این اداره کل بوده است.

گفتنی است: در این مراسم از خدمات داود مدیرفلاح قدردانی و ابراهیم طاهرنژاد به عنوان مدیرکل بنیاد شهید استان البرز معرفی شد.

طاهرنژاد پیش از این مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان گیلان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار