کد خبر: ۳۲۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 30 October 2016


قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر ضرورت توسعه خدمات‌رسانی‌ها به ایثارگران تأکید کرد و گفت: هم‌اکنون قانون جامع خدمات‌رسانی‌ها به ایثارگران به صورت آزمایشی است اما با تدابیر انجام شده این مهم به زودی دائمی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محسن انصاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات، توسعه خدمات‌رسانی‌ها به ایثارگران است لذا باید دغدغه‌های ایثارگران را در زمینه‌های مختلف شناسایی، بررسی و مرتفع کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه استقلال و آزادی امروز کشور مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است،‌ تأکید کرد: ایثارگران به عنوان مهمترین یادگاران دوران دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرند و خدمات‌رسانی به آنان بسیار مورد توجه باشد.

این مسؤول افزود: دلاورمرد‌ی‌ها و ایثار رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس تمامی معادلات دشمنان را بر هم زد و آنان را مأیوس ساخت.

انصاری بیان داشت: در این راستا مهمترین رسالت ما در این زمان ادامه دادن راه شهدا و حفظ دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس و خدمات رسانی‌ها به ایثارگران است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، گفت: امام خمینی (ره) جمله معروفی دارند راجع به این طفل 12 ساله که فرمودند قلب کوچک شهید فهمیده ارزشش از زبان و قلم ما صدها برابر بیشتر است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در این راستا نیز باید فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را در بین نسل امروز نهادینه کرده و نوجوانان و جوانان امروز را بیش از هر زمان دیگری با فرهنگ دفاع مأنوس کنیم.

انصاری با تأکید بر اینکه ایران اسلامی امروز سرافرازانه به عنوان یک کشور مستقل به پیش می‌رود،‌ تأکید کرد: این در حالی است که ایران قبل از انقلاب پایگاه استقرار خیلی از کشورهای استکباری و سلطه‌گر بود و امروز پیشرفت‌هایمان را مرهون استقلالی می‌دانیم که از خون شهدا به دست آورده‌ایم.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و نظامی و ... امروز کشور مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است افزود: امروز در عرصه‌های مختلف با رشد و توسعه بسیاری همراه هستیم.

انصاری ادامه داد: در این راستا امروز قطب علمی منطقه به شمار می‌رویم و از نظر نظامی و اقتدار و قدرت نظامی هم امروز 10 برابر روز آخر جنگ و حتی بیش از آن، قدرت نظامی داریم.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه حفظ اقتدار و پیشرفت‌های امروز کشور مهمترین اولویت است گفت: امروز یک پای ثابت مذاکرات قدرت‌های جهانی، جمهوری اسلامی است و باید این قدرت را حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: ولایتمداری و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و ادامه دادن راه امام نیز از مهمترین وظایف است که باید به درستی انجام شود.

انصاری با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس با استفاده از فرامین و فرمایشات رهبری توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم، ‌خاطرنشان کرد: وحدت، انقلابی‌گری و انسجام نیز امروز توسط مقام معظم رهبری مورد تأکید است که باید به درستی ادا شود.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه سخنان خود به جهاد کبیر که توسط مقام معظم رهبری مورد تأکید است اشاره کرد و بیان داشت: جهاد کبیر این است که ما از نقشه دشمن تبعیت نکنیم تا اتحاد و انسجام ما را از بین نرود و مردم ما را مأیوس نکند.

انصاری همچنین به مسأله نفوذ اشاره کرد و افزود: نفوذ امروز دشمن با نفوذ سال‌های 60 متفاوت است لذا نفوذ امروز دشمن، فرهنگی، مدیریتی و درون جامعه اسلامی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار