کد خبر: ۳۲۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 31 October 2016


مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: امکانات البرز از بسیاری از استان‌ها کمتر و در کرج هیچ کلینیک درمانی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، داوود مدیرفلاح در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و‌ امور ایثارگران استان البرز که ظهر امروز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به عدم وجود زیرساخت‌های لازم در استان البرز اظهار داشت: امکانات البرز از بسیاری از استان‌ها کمتر و در کرج هیچ کلینیک درمانی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران وجود ندارد.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه سرعت رشد مهاجرت در کرج بسیار است و برنامه‌ریزی‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، افزود: متوسط نرخ جمعیت دانش‌آموز استان 8.7 یعنی نزدیک به 8 برابر همه استان‌ها رشد پایه‌ اولی در استان وجود دارد.

وی با اشاره به ارزش شهادت، گفت: خدمت به خانواده شهدا جزء سخت ترین کارها است.

مدیرفلاح با بیان اینکه مهم ترین کار در حوزه زیرساخت‌ها ارائه برنامه 5 ساله توسعه استان و ایجاد زمینه تحولات اساسی در آن است، افزود: بنیاد شهید البرز در 3 سال اخیر نزدیک به 10 میلیاردتومان اعتبار جهت ایجاد تحولات اساسی در استان جذب کرده است.

وی تاکید کرد: به‌نظر من بزرگترین مشکل در این استان نبودِ یک بزر‌گ‌تر بود، کسی که بتوانیم زیر پرچمش حرکت کنیم و نیروهای‌مان را سازماندهی کنیم که به‌لطف خدا و دعای مومنین بعد از چند سال استان‌شدن، در سال 92 این اتفاق افتاد و رهبر انقلاب این مشکل را در استان البرز مرتفع کردند و آیت‌الله حسینی‌همدانی را به‌عنوان نخستین نماینده خودشان در استان البرز منصوب کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما کاری جز تبعیت و پیروی از رهبر معظم انقلاب و نماینده ایشان نیست، افزود: باید موضوعات را تحت نظر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز دنبال کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار