کد خبر: ۳۲۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 31 October 2016


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج با اشاره به میزبانی البرز از ۳۰ هزار زائر حسینی در مراسم اربعین، بر لزوم مدیریت نذورات مردمی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قنبر زمانی در سومین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی که شامگاه یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: امسال استان البرز، توفیق آن را دارد که میزبان حدود ۳۰ هزار نفر از زائرین مرقد مطهر امام حسین(ع) در کربلای معلی باشد.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم برای انتقال زائران، اسکان و تغذیه، تأمین امنیت مسافران و خدمات بهداشت و درمان آن‌ها انجام‌شده است.

سرپرست فرمانداری کرج البرز اضافه کرد: بسیاری از شهروندان نذوراتی برای برگزاری مراسم اربعین دارند که ستاد بازسازی عتبات عالیات شماره‌حساب ۱۰۴۰ بانک‌های ملی، ملت و پست‌بانک قابل پرداخت در سراسر کشور را به‌منظور جذب نذورات و کمک‌های مردمی برای برپایی مراسم عظیم اربعین اختصاص داده است.

زمانی گفت: همچنین هم‌وطنان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱۰۴۰*۷۸۰* از طریق اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، نذورات خود را اهداء کرده و در فیض میزبانی از زائران اربعین حسینی مشارکت کنند.

زمانی در ادامه گفت: همه اقدامات لازم برای تسهیل سفر زائران انجام‌شده است، ضمن اینکه انتظار داریم زائران نیز همکاری لازم را با مسئولان داشته و توصیه‌ها را جدی بگیرند.

وی افزود: از زائران می‌خواهیم حتی‌المقدور از عزیمت انفرادی خودداری کرده و در قالب گروه‌های دسته‌جمعی و کاروان‌ها در اربعین حسینی شرکت کنند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای ادارات مسئول در برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین و برپایی موکب برای زائران، از آن‌ها خواست حداکثر تا پایان هفته جاری همه اقدامات لازم را انجام داده و نتیجه را به فرمانداری اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار