کد خبر: ۳۲۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 31 October 2016


در جلسه علنی شورای شهر کرج، برخی از اعضا خواستار اجرای مصوبه تجلیل از ورزشکاران المپیکی و لزوم پرداخت هدیه «کیمیاعلیزاده» از سوی شهرداری کرج شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دویست و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر کرج، پیش ازظهر یکشنبه در حالی برگزار شد که بهنام محمودی نسبت به عدم پرداخت هدیه شورای شهر به «کیمیا علیزاده» نخستین بانوی ایرانی مدال آور المپیک ۲۰۱۶ ریو اشاره و خواستار پیگیری این مهم از سوی شهرداری کرج شد.

محمودی در ادامه با تاکید بر اینکه طبق مصوبه شورای شهر باید پنجاه میلیون تومان به کیمیا علیزداه از سوی مدیریت شهری کرج پرداخت شود، گفت: این مهم باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

علی ترکاشوند، شهردار کرج نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: اگر این مهم به شهرداری ابلاغ شود پرداخت می کنیم.

ترکاشوند در ادامه با اشاره به اینکه برخی شاید این ورزشکار را راهنمایی کنند که این مسئله عدم پرداخت هدیه از سوی شهرداری را جای عنوان کند، گفت: شهرداری در این خصوص وظیفه ای ندارد این مهم جزو وظایف دولت است حال مدیریت شهری کرج به پاس احترام به ورزشکاران این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار کرج خطاب به اعضای شورای شهر گفت: اگر به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان دسترسی دارید اعلام کنید در شان یک ورزشکار نیست بلافاصله اگر چند روز پرداخت هدیه دیر شود جایی این مسئله را عنوان کند.

بهنام محمودی در ادامه گفت: بجز کیمیا علیزاده ورزشکار معلول کرجی که در مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ حضور داشته است شامل این موضوع شده و باید پرداخت هدیه به وی در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه روح الله کیان یکی از اعضای شورای شهر کرج، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان به نماینده ولی فقیه در استان البرز گفته است که تنها نهادی که در استان به وعده خود در خصوص مدال آوران المپیکی عمل کرده مدیریت شهری است.

شهردار کرج در ادامه خطاب به روح الله کیان عضو شورای شهر، گفت: یک طرح دو فوریتی سی و یکم شهریورماه جاری به شورا ارائه شد (این طرح از سوی شورا بوده است) که با توجه به مصوبه شورا و کسب مدال برنز توسط کیمیا علیزاده در المپیک ۲۰۱۶ ریو، پیشنهاد می شود بنا به ایجاد انگیزه هر چه بیشتر در این ورزشکار و با عنایت به اینکه اولین بانوی مدال آور المپیکی ایران است برای تجلیل از وی پاداشی همانند سایر مدال آوران طلا در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: این طرح مصوبه شد و برای تایید نهایی به فرمانداری کرج ارسال شده است که نیازمند گذر زمان است.

شهردار کرج خطاب به اعضای شورای شهر کرج گفت: نسبت به اقدامات خوبی که باید انجام شود نباید انتقادی انجام شود اگر این ورزشکار مراجعه می کرد و مدیریت شهری و شهرداری کرج اعلام می کرد که این مبلغ به شما تعلق نمی گیرد انتقاد وارد بود در حالی که این اتفاق نیفتاده است.

محمودی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کرج در این خصوص کوتاهی نکرده است، گفت: ولی اعلام می کنیم که این مهم در دستور کار شهرداری قرار گیرد چرا که مصوبه ای داریم که بر مبنای آن برای ورزشکاران معلول و جانباز باید مساعد لازم انجام شود.

در پایان جلسه اعلام شد که کیمیا علیزاده در آینده ای نزدیک به شورای شهر دعوت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار