کد خبر: ۳۲۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 31 October 2016


با نزدیک شدن به سفر رئیس جمهوری به استان البرز احزاب و گروه های مختلف مردمی برای استقبال از منتخب خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده می شوند.

به گزارش ایرنا، تشکل ها و گروه های مردمی با برگزاری نشست های مختلف در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی ضمن رصد مشکلات استان البرز درحوزه های مختلف، آماده ارائه گزارش ها به رئیس جمهوری شده اند تا دولت ' تدبیرو امید' از این مشکلات گره گشایی کند.

درتمام نشست های این گروه های مردمی علاوه بربررسی نیازها و مشکلات ، قشرهای مختلف مردم آمادگی خود را برای استقبال بی نظیر از رئیس جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته اند.

با توجه به اینکه استان البرز آخرین مقصد سفر رئیس جمهوری در دور اول به شمارمی رود تمام تلاش مردم این استان برآن است تا نهایت میزبانی را به عمل آورند.

براین اساس ستاد استقبال مردمی از ریاست جمهوری با تشکیل جلسات مختلف روند اجرای این نشست ها را مورد پیگیری قرارداده است .

عضو شورای هماهنگی ستاد استقبال از رئیس جمهوری دراین زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: امروزشاهد آن هستیم که تمام دلسوزان انقلاب اسلامی آماده ورود به صحنه استقبال شده اند .

حسن صالحی افزود: افرادی که طالب پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند به دنبال حمایت از دولت تدبیرو امید بوده و با برگزاری نشست های استقبال از رئیس جمهوری این مهم را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: کارگروه های مختلف دانشجویی، ورزشی ، هنری ، دانش آموزی ، روحانیون واصناف تاکنون تشکیل جلسه داده و آمادگی خود را برای این مهم اعلام داشته اند.

صالحی خاطرنشان کرد:همه به دنبال آن هستند تا برای حفظ انقلاب و استمرار حمایت از همدلی و یکپارچکی تلاش کنند و باید منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و برای این مهم در پیشبرد اهداف تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار