کد خبر: ۳۲۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 31 October 2016


سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج گفت: برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی(ع)جلوه گر شکوه باور اعتقادی و اقتدار شیعیان در جهان است.

به گزارش ایرنا،علی قنبر زمانی روز دوشنبه در سومین نشست هماهنگی برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی افزود: امسال استان البرز میزبان حدود 30 هزار نفر از زائران مرقد مطهر امام حسین(ع) در کربلای معلی است.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم برای انتقال زائران، اسکان و پذیرایی، تامین امنیت مسافران وخدمات بهداشت و درمان زائرین انجام شده است.

سرپرست معاونت استانداری البرز اضافه کرد: بسیاری از شهروندان نذوراتی برای برگزاری مراسم اربعین دارند که ستاد بازسازی عتبات عالیات شماره حساب 1040 بانک‌های ملی، ملت و پست بانک قابل پرداخت در سراسر کشور را به‌منظور جذب نذورات و کمک‌های مردمی برای برپایی مراسم عظیم اربعین اختصاص داده است.

وی گفت: همچنین هموطنان عزیز می توانند با شماره گیری کد #1040*780* از طریق اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، نذورات خود را اهداء کرده و در فیض میزبانی از زائران اربعین حسینی مشارکت نمایند.

زمانی خاطرنشان کرد: تمام اقدامات لازم برای تسهیل سفر زائرین انجام شده ضمن اینکه انتظار داریم زائران نیز همکاری لازم را با مسئولین داشته و توصیه ها را جدی بگیرند.

وی افزود: از زائران می خواهیم حتی المقدور از عزیمت انفرادی خودداری کرده و در قالب گروه‌های دسته جمعی و کاروان‌ها در اربعین حسینی شرکت کنند.

این مسئول در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای ادارات مسئول در برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین و برپایی موکب برای زائران، از آنها خواست حداکثر تا پایان هفته جاری کلیه اقدامات لازم را انجام داده و نتیجه را به فرمانداری اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار