کد خبر: ۳۲۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 31 October 2016


مدیر آموزش و پرورش نظرآباد البرز گفت: سفر معنوی - تربیتی راهیان نور به دانش آموزان ایران اسلامی در فضایی حماسی آفرین درس مقاومت و ولایت مداری می دهد.

محسن شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این سفر دانش آموزان بار دیگر در مناطق جنوب کشور که یادآور حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای گرانقدر است بار دیگر درس های آموخته شده از این دوران را مرور می کنند.

وی اظهار کرد: در این سفر دانش آموزان با مسوولیت فردی و اجتماعی در چگونگی حفظ ارزش های اسلامی - انقلابی ، منش ، رفتار و کردار شهدا و چرایی در خط ولایت فقیه حرکت کردن با زبان دیدار -حسی از یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور آشنا تر می شوند.

وی با اشاره به اعزام نخستین کاروان 200 نفری دانش آموزان پسر از این شهرستان به مناطق جنگی جنوب کشور خاطرنشان شد: دانش آموزانی که به این سفر مهم می روند با دوران دفاع مقدس و نقش هم سن و سالان خود در دفاع از کیان اسلامی ایران و انقلاب شناخت بیشتری پیدا می کنند که این مهم موجب می شود برای بهتر شدن و حفظ ارزش ها در جامعه تصمیم برای خودسازی و مسوولیت پذیری بیشتر بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش نظرآباد از دانش آموزانی که به مناطق عملیاتی اعزام می شوند بعنوان الگوهای رفتاری در مدارس یاد کرد زیرا این دانش آموزان از آنچه در این سفر معنوی - تربیتی به دست آورده اند می توانند برای هدایت سایر دانش آموزان در پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی بهره ببرند.

شهبازی گفت: دانش آموزان در این سفر یاد می گیرند که باید همانند شهید فهمیده ها سرباز انقلاب و ولایت باشند و امروز با حفظ ارزش ها و تلاش در سنگر علم و دانش برای اقتدار ملی ایران اسلامی گام های مستحکم بردارند.

به گفته وی گروه دوم پسران نیز در 18 آبان ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

مدیر آموزش و پرورش نظرآباد ادامه داد: در آذر ماه نیز 528 دانش آموز دختر از این شهرستان به سفر معنوی - تربیتی راهیان نور اعزام می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار