کد خبر: ۳۲۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 31 October 2016


فرماندار شهرستان کرج گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات ویژه اقدامات لازم برای اعزام زائران به کربلای معلی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی قنبرزمانی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم اربعین اظهار داشت: برگزاری مراسم اربعین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است لذا در این راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اعزام زائران از این استان به کربلا اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم اربعین یکی از جلوه‌های اعتقادی است و اقتدار شیعیان در جهان محسوب می‌شود.

فرماندار کرج با بیان اینکه در این راستا تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های اربعین اندیشیده شده است، افزود: امسال استان البرز میزبان حدود 30 هزار نفر از زائران امام حسین(ع) در کربلای معلی است.

قنبرزمانی خاطرنشان کرد: تأمین امنیت زائران یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که بسیار مورد توجه است لذا اقدامات لازم برای تأمین امنیت زائران نیز انجام شده است.

وی گفت: در این راستا همچنین اقدامات و تمهیدات لازم برای انتقال زائران، اسکان و پذیرایی، تامین امنیت مسافران و خدمات بهداشت و درمان زائرین نیز انجام شده است.

فرماندار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برخی از نذورات در این ایام توسط زائران خاطرنشان کرد: در این راستا بسیاری از شهروندان نذوراتی برای برگزاری مراسم اربعین دارند که ستاد بازسازی عتبات عالیات شماره حساب 1040 بانک‌های ملی، ملت و پست بانک را در این زمینه اختصاص داده است.

قنبرزمانی با اشاره به اینکه این شماره حساب قابل پرداخت در سراسر کشور است افزود: این مهم تنها به ‌منظور جذب نذورات و کمک‌های مردمی برای برپایی مراسم عظیم اربعین اختصاص داده شده است.

زمانی در ادامه سخنان خود از زائران خواست تا همکاری‌های لازم را با مسؤولان برگزار کننده اربعین داشته باشند و به توصیه‌های آنان توجه کنند.

وی گفت: از زائران می‌خواهیم که از عزیمت‌های انفرادی بپرهیزند و برای حضور در مراسم اربعین در قالب گروه‌های دسته جمعی حاضر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار