کد خبر: ۳۲۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 31 October 2016


استاندار البرز گفت: رمز پیروزی ملت ایران در تمام عرصه‌ها وحدت کلمه است.

سید حمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دست‌یابی به دستاوردهای بزرگ در حوزه‌های مختلف به ویژه دفاعی، علمی و ... ولایت‌مداری مردم و وحدت و همدلی حاکم بر جامعه است.

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی رمز پیروزی ملت ایران در همه عرصه‌ها به ویژه دفاع مقدس را حفظ وحدت کلمه توصیف فرمودند و تا زمانی که وحدت و همدلی در جامعه حاکم باشد، احدی توان تعرض و جسارت به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز تصریح کرد: تفاوت‌ها و اختلاف سلیقه‌های سیاسی نیز تا زمانی که در چارچوب قانون و در راستای توسعه و تعالی ایران اسلامی باشد، تضمین کننده منافع ملی بوده و منافاتی با وحدت نخواهد داشت.

طهایی گفت: در نظام مقدس جمهوری ما اصول، آرمان‌ها و ارزش‌هایی داریم که به عنوان خط قرمز به شمار می‌آید و هر کسی که در این چارچوب و در راستای مسیر ولایت حرکت کرده و دل در گروه انقلاب اسلامی داشته و برای موفقیت و سربلندی اسلام، انقلاب و مردم کار کند، فعالیت‌های و خدمات این فرد ارزشمند است.

وی بیان داشت: ممکن است فرد و یا افرادی بگویند که از این روش به نتیجه می‌رسیم و عده‌ای دیگر به روش فوق نقد دلسوزانه و مصلحانه داشته باشند و این اختلاف سلیقه‌ها به طور قطع برای پیشبرد امور و دست‌یابی به اهداف موثر خواهد بود.

استاندار البرز افزود: یکی از مهمترین تفاوت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگر حکومت‌ها این است که مسؤولان در این نظام و در هر جایگاهی که قرار دارند، خود را خادم مردم و سرباز اسلام، انقلاب و ولایت می‌دانند.

طهایی ادامه داد: در این رویکرد، مسؤولان ارشد کشور به دلیل اینکه در راستای توسعه و پیشرفت کشور و تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، مورد تایید و حمایت مردم قرار دارند.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به استان البرز گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدای قبول این مسؤولیت خطیر و سنگین، دستاوردهای بسیاری به ویژه در حوزه سیاست خارجی و اقتصادی داشته و مردم از این دستاوردها در زندگی روزانه خود بهره‌مند هستند.

طهایی اظهار داشت: رئیس جمهوری متعلق به یک گروه و جناح خاصی نیست و برای خدمت به همه مردم تلاش می‌کند و ما باید در سفر رئیس جمهوری به استان البرز با برگزاری مراسم استقبال باشکوه، نشان دهیم که قدردان تلاش‌های مسؤولان کشور در هر سمت و جایگاهی که قرار دارند، هستیم.

وی تصریح کرد: حضور و مشارکت در این مراسم به معنی طرفداری از یک تفکر و گرایش سیاسی خاص نیست و همه مردم امروز در استان البرز آماده میزبانی شایسته از رئیس جمهوری و اعضای ارشد کابینه تدبیر و امید هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار