کد خبر: ۳۲۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 31 October 2016


معاون سیاسی، ‌انتظامی فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: برنامه‌های 13 آبان باشکوه خاصی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، رضا زینی وند ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی به منظور برنامه‌ریزی‌های 13 آبان در این شهرستان اظهار داشت: برنامه‌های 13 آبان در این شهرستان باید باشکوه خاصی برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این راستا از ظرفیت‌های این شهرستان برای برگزاری برنامه‌های ویژه 13 آبان استفاده خواهد شد افزود: 13 آبان روز استکبارستیزی است که در آن روز دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی و بیرون راندن عوامل آمریکایی،‌ کشور را از بسیاری از نفوذها نجات دادند.

معاون سیاسی فرماندار نظرآباد خاطرنشان کرد: در 13 آبان رویدادهای بزرگی شامل تبعید امام (ره)، شهادت دانش‌آموزان بی‌دفاع به دست رژیم سفاک شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان رقم خورده است لذا هر ساله در این ایام بزرگداشت این رویدادها برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط کشور در آن روز و مسائل و مشکلات داخلی و بین‌المللی که امپریالیسم خبری استکبار جهانی بر تمام کشورهای دنیا سیطره و پنجه افکنده بود، تسخیر سفارت آمریکا و لانه جاسوسی استکبار جهانی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) اقدام بسیار بزرگ و حیاتی به شمار می‌رفت و امروز همچنان بزرگداشت این روز گرامی داشته می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار نظرآباد گفت: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز پنجشنبه ساعت 9 صبح دراین شهرستان برگزار خواهد شد.

زینی‌وند با دعوت از مردم برای حضور در این راهپیمایی افزود: مراسم راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان روز پنجشنبه ساعت 9 صبح از محل مسجد غدیریه به سمت میدان سپاه و مصلی نظرآباد برگزار خواهد شد.

به گفته وی در روز چهارشنبه دوازدهم آبان‌ماه نیز همزمان با کل کشور در همه مدارس این شهرستان زنگ استکبار ستیزی به صدا در خواهد آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار