فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 362 کیلو و 500 گرم تریاک و حشیش از دو دستگاه خودروی تریلر که در پوشش بار قایق موتوری اقدام به حمل مواد مخدر می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 01 November 2016
سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز محرز شد که قرار است مقدار قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از دو دستگاه تریلی، در پوشش بار قایق موتوری از استان‌های جنوبی کشور از طریق استان البرز به شمال کشور منتقل شود.
وی با اشاره به اینکه بلافاصله اکیپی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر البرز به محورهای اصلی استان، منتهی به شهرهای شمالی اعزام و پس از استقرار در محل‌های احتمالی تردد خودروها و کنترل و پایش نامحسوس محورها، تریلی‌های مورد نظر را شناسایی کردند، بیان داشت: با رعایت موازین قانونی و امنیتی، خودروهای مذکور متوقف و به همراه دو نفر حمل کننده‌ مواد مخدر به پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز منتقل شدند.
سردار کامرانی صالح با بیان اینکه پس از بررسی دقیق ماموران مشخص شد که موادمخدر مذکور در بدنه دو قایق موتوری جاسازی شده است اظهار کرد: از یکی از قایق‌ها 26 بسته به وزن 202 کیلوو 500 گرم تریاک و از قایق دیگر، 160 بسته به وزن 160 کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه دو متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از ابتدای‌ سال‌جاری تاکنون 6 تن انواع موادمخدر در استان البرز کشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار