کد خبر: ۳۲۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 01 November 2016


اعضا شورای شهر کرج مقرر کردند پاداش کیمیا علیزاده مدال‌آور المپیکی در جلسه علنی شورای شهر در سه‌شنبه هفته آینده و با دعوت از وی و مدیرکل ورزش و جوانان البرز، تقدیم وی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، در جلسه علنی شورای شهر کرج که امروز در صحن علنی شورا برگزار شد، در ارتباط با پرداخت پاداش به مدال آوران البرزی در مسابقات جهانی پارالمپیک 2016 ریو مقرر شد شهرداری کرج لایحه را تنظیم و جهت تصویب به اعضای شورای شهر ارائه دهد.

همچنین مقرر شد که پاداش کیمیا علیزاده مدال‌آور المپیکی نیز در جلسه علنی شورای شهر سه شنبه آینده و با دعوت از وی و مدیرکل ورزش و جوانان البرز، تقدیم وی شود.

در این جلسه برخی اعضا شورای شهر برای رسیدگی به اراضی 110 فردیس اصرار داشتند که این امر به استقلال مدیریت شهری فردیس در آینده‌ای نزدیک کمک خواهد کرد و با در نظر گرفتن نیاز این شهرستان به منابع مالی جهت رشد و توسعه عمرانی و خدماتی، شهرداری کرج تصرفی در اراضی جنوب این کلانشهر نداشته باشد.

رضاپور قائم‌مقام شهردار کرج با اشاره به اینکه این اراضی مربوط به اراضی 110 فردیس است و از محل فروش و واگذاری ده‌ها قطعه زمین در مناطق مختلف کلانشهر کرج تملک و خریداری شده است، گفت: این قطعه زمین ثروتی متعلق به مجموعه شهر و نه صـرفـاً مناطق 3 و 10 است، از این رو گرچه تلاش می‌کنیم حساسیت اعضای شورا مدنظر قرار گیرد و در واگذاری قطعات تفکیکی این قطعه زمین دقت شود اما برخی از واگذاری‌ها نیز لازم است.

در این جلسه لایحه‌ای با مضمون افزایش اختیارات مالی شورای عالی سرمایه‌گذاری شهرداری کرج در بحث انعقاد قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در فرصت‌های این کلانشهر با رای منفی اعضا شورای شهر همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار