کد خبر: ۳۲۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 01 November 2016


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان البرز با بیان اینکه زنگ استکبارستیزی در همه مدارس استان در روز ۱۲ آبان و راس ساعت ۱۰ صبح نواخته می‌شود، گفت: کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس جهت تبیین اهداف یوم‌الله ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی در نشست خبری شورای‌ هماهنگی تبلیغات ‌اسلامی با اصحاب رسانه، که پیش از ظهر امروز در دفتر شورای‌هماهنگی ‌تبلیغات‌ اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: روز 13 آبان امسال به حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی خلاصه نمی‌شود، بلکه آحاد مردم به مراسم 13 آبان دعوت شده‌اند و شرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه در سال 1358 شاهد تسخیر لانه‌جاسوسی آمریکا بودیم، افزود: امام(ره) این حرکت دانشجویان را به عنوان انقلاب دوم نامیدند و حرکت بسیار بجا، به موقع و ارزشمندی بود.

وی ادامه داد: این مناسبت‌ها یعنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، به خاطر نقش پررنگ و نقش اول دانش آموزان در این روز در صحنه سیاست، به این اسم نامگذاری شد.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در البرز افزود: ملت ما بیش از 70 سال است که قربانی خوی متکبرانه آمریکا است و بر هیچ اهل بصیرتی پوشیده نیست که تمامی تلاش‌های آمریکا به‌خاطر خاموش‌کردن چراغ برافروخته جمهوری‌ اسلامی‌ایران است.

روحی یزدی تاکید کرد: شاهد این هستیم که انقلاب اسلامی روز به روز در منطقه گسترش بیشتری پیدا می‌کند و امروز در دنیا جمهوری‌اسلامی‌ایران یک قدرت برتر در منطقه است که این موضوع برای دوست و دشمن به اثبات رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دنیا به این نتیجه رسیده که مذاکرات و تعاملات سیاسی، بدون حضور جمهوری‌اسلامی ایران راه به جایی نمی‌برد، افزود: این برتری قدرت نظام جمهوری‌اسلامی است که اجازه تعدی و تجاوز به این کشور را به احدی از دشمنان نداده و نخواهد داد.

روحی یزدی خاطرنشان کرد: این شعار همیشگی ملت ایران است که ستیز با آمریکا پایان‌ناپذیر است و تا وقتی که آمریکا از این روش در دنیا استفاده کند قطعا مبارزه با آمریکا یک تکلیف دینی و وظیفه ملی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: راهپیمایی 13 آبان یک راهپیمایی اقشاری نیست، بلکه همه مردم در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و دِین خود را نسبت به شهدایی که در جهت مبارزه و ستیز با استکبار و آمریکا خون خودشان را نثار کردند، ادا می‌کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی همزمان در سراسر استان پنج‌شنبه راس ساعت 9 صبح و با هدف، نگرش و محتوای واحد برگزار و پایان راهپیمایی به مصلاهای نماز جمعه ختم می‌شود و در مصلای نماز جمعه، ویژه برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

روحی یزدی با بیان اینکه سخنران مراسم 13 آبان در شهرستان کرج حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد عضو هیئت عالی حل اختلاف قوا و تنظیم روابط قوای سه‌گانه است، افزود: چون روز، روز دانش آموز است، ثقل برنامه‌ها بر دوش دانش‌آموزان است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در البرز با بیان اینکه زنگ استکبارستیزی در همه مدارس استان در روز 12 آبان و راس ساعت 10 صبح نواخته می‌شود، ادامه داد: کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس جهت تبیین اهداف یوم‌الله 13 آبان برگزار می‌شود.

وی همچنین از طراحی مسابقه استکبارستیزی در مسیر راهپیمایی خبر داد و افزود: رادیو مدارس ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در روز راهپیمایی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ازبرپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در طول مسیر راهپیمایی که شامل ایستگاه سنگ زدن به نماد شیطان توسط شرکت‌کنندگان است، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه نشریه 13 آبان و سربندهایی در ابتدای مسیر بین شرکت‌کنندگان در راهپیمایی توزیع می‌شود، افزود: غرفه‌هایی در طول مسیر راهپیمایی برای تبیین اهداف روز 13 آبان و برنامه‌های آن روز ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار