کد خبر: ۳۲۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 01 November 2016


فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۱۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در یک ماه گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح صبح امروز در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان البرز، با اشاره به اینکه حجاب سبب تبلیغ عفاف و حجاب به صورت عملی است، اظهار داشت: رعایت این امر در خبرنگاران خبرگزاری تسنیم استان البرز مایه مباهات است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از اقدامات و خبرهای خوب خبرگزاری تسنیم در حوزه‌های مختلف تقدیر می‌کنم، افزود: هر میزان که خبرها موثق‌تر باشند، با گذشت زمان اعتماد مردم با سلایق مختلف به خبرها بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نخست باید اعتماد جلب شود، گفت: این امر سبب می‌شود که مردم به خبرگزاری اعتماد کنند.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه بازخورد و نیتجه کلی اخبار انتظامی حائز اهمیت است، ادامه داد: خبرگزاری تسنیم با دلسوزی در راستای حل مشکل، موضوع را عنوان می‌کند که این امر ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار حرفه‌ای باید روی مسائل شناخت داشته باشد،‌ بیان کرد: خبرنگار باید مسائل را به گونه‌ای مطرح کند که ناامیدی در بین مردم ایجاد نکند و راهکار فنی ارائه دهد.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه برخی از خبرنگاران به این امور توجه نمی‌کنند، افزود: خبرهای خبرگزاری تسنیم، خبرهای موثقی است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه در یک ماه اخیر در حوزه‌های مختلف توفیقات خوبی برای نیروی انتظامی استان البرز کسب شده است، گفت: پلیس آگاهی، کالای قاچاق به ارزش بیش از 13 میلیارد تومان را کشف کرده است.

وی افزود: کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی،‌ بهداشتی، سیگار، مواد سوختی بوده و تعدادی خودرو توقیف و بیش از 20 نفر دستگیر شده‌اند.

سردار کامرانی‌صالح در این دیدار که سرهنگ‌ سیدمحمدرضا خسروی، معاون اجتماعی و سرگرد اکرم حسین‌زاده، مدیر روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز حضور داشتند، به سئوالات خبرنگاران تسنیم پاسخ گفت که مشروح آن متعاقبا منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار